راهنمای خرید سرامیک استخر

راهنمای خرید سرامیک استخر

پولتجهیز فروشگاه تجهیزات استخر، فروش انواع سرامیک استخر، در این نوشتار قصد داریم به راهنمای خرید سرامیک استخربپردازیم تا آگاهی شما را برای خرید کاشی استخر بالا تر ببریم. برای مشاوره ساخت استخر و خرید سرامیک استخر با پولتجهیز در تماس باشید.

مارک های کاشی استخرمعروف در بازار ایران برای کاشی استخر عبارتند از : البرز، آپادانا، گوهر فام، ایلدیز، میراک، گلدیس و …از برند های معروف در ساخت سرامیک و کاشی استخر هستند.

در این مقاله به مقایسه خرید سرامیک استخر و جکوزی خواهیم پرداخت .

یکی از سوالات رایج در نصب کاشی و سرامیک استخر این است، آیا میتوان به جای کاشی و سرامیک استخری از کاشی اسلب یا سنگ استفاده کرد؟ جواب این سوال بستگی به نوع تصفیه استخر شما دارد. اگر در موتورخانه استخر جهت تصفیه استخر و جکوزی از سیستم لامپ یو وی استخر یا ازون استفاده کنید امکان استفاده از سرامیک و کاشی معمولی و سنگ فراهم می باشد.

سرامیک استخر شیشه یا پرسلان؟

زیبایی و دوام دو موضوعی است که در انتخاب بین سرامیک شیشه یا پرسلان مطح می شود، کار برد سرامیک های شیشه ایی بیشتر برای استخر های سرپوشیده میباشد. چرا که اختلاف دمای فصل سرد و گرم و تابش مستقیم نور خورشید باعث شکستن و جدا شندن سرامیک شیشه ایی از سطوح می شود.در راهنمای خرید سرامیک استخر ما به شما توصیه میکنیم اگر محل ساخت استخر شما در زمستان با یخبندان روبرو می شود از سرامیک شیشه ایی استفاده نکنید. اما اگر استخر شما سرپوشیده است بنا بر سلیقه خو تصمیم بگیرید و خرید سرامیک استخری شیشه ایی و پرسلان از نظر فنی برای شما ممکن است.

نصاب سرامیک استخری

نصب سرامیک استخر یک کار فنی و هنری است، نصاب باید علاوه بر داشتن دانش فنی در مبحث سیمانکاری و آب بندی استخر، خوش سلیقه نیز باشد، برای نصب سرامیک و کاشی استخر پولتجهیز در کنار شما است، با ما در تماس باشید و کار نصب کاشی استخر و جکوزی خود را با خیال اسوده به تیم های تخصصی نصب سرامیک استخر ما بسپارید.

مقایسه سرامیک استخری البرز یا گهرفام یا گلدیس

برندهای کاشی استخر : البرز، آپادانا، گوهر فام،ایلدیز، میراک،گلدیس و …از برند های معروف در ساخت کاشی استخر هستند.

امروزه تکنولوژی ساخت سرامیک های خاک سفید،خاک قرمز، پرسلان استخری و شیشه ایی پیشرفت یافته، تجهیزات ساخت سرامیک تمامی کارخانه ها مشابه هم هستند و صنعت قوی ساخت سرامیک به تمامی کارخانجات به سرعت راه خود را پیدا کرده است. از این جهت تمامی کارخانجات ساخت سرامیک استخر کیفیت مشابه هم دارند. اختلاف قیمت سرامیک های مختلف بنا بر تقاضا و مد روز تغییر میکند، جالب است بدانید امروزه در کشور های اروپایی ساخت استخر با سرامیک و کاشی مینیمال ساده بیشتر مد می باشد ولی در ایران سرامیک های ریزشی و تجملی فروش بیشتری دارد و از این جهت قیمت بالاتری دارند. برای خرید کاشی استخر بنا به سلیقه خود عمل کنید و تا جای ممکن ساده عمل کنید تا در سال های آینده از ظاهر استخر خسته نشوید. less is more

راهنمای خرید کاشی استخری
راهنمای خرید کاشی استخری

راهنمای خرید سرامیک استخری

برای خرید سرامیک استخر باید ابتدا تصمیم های زیر را بگیرید :

سرامیک کاری بخش از استخر

یک از روش های سرامیک کاری اقتصادی استخر این است که بخش هایی که از آب بیرون میماند را با سرامیک پوشش میدهند و بخش هایی که داخل آب قرار دارد با رنگ استخری رنگ میکنند. به علت شکست نور داخل آب این روش زیبایی استخر شما را کم نمیکند و بسیار اقتصادی است. مطابق تصویر زیر این روش هنگام آب بودن استخر این طور به نظر میرسد که کل استخر دارای سرامیک است و از لحاظ بصری جذاب می باشد. در این شیوه کاشی کاری استخر هزینه نصب و کاشی کاری استخر به صورت چشم گیری کاهش پیدا میکند و بخش های پایینی استخر با رنگ استخری کشسان پوشش داده می شود.

راهنمای خرید سرامیک استخر
راهنمای خرید سرامیک استخر

کاشی استخری شیشه ایی

راهنمای خرید سرامیک و کاشی استخر

مراحل خرید کاشی استخر به ترتیب زیر می باشد :

در مرحله یک باید تصمصم بگیرید که استخر با ترکیب مدرن می پسندید یا کلاسیک. کاشی های استخری شیشه ایی با رنگ های ساده برای استخر های مدرن قابل استفاده است ، اما استفاده از کاشی استخری شیشه ایی با تونالیته بالا بیشتر در استخر های کلاسیک کار برد دارد.

راهنمای خرید کاشی استخر مدرن

استخر های مدرن دارای سرامیک های ساده تک رنگ یا دورنگ با سرامیک های استخری غیر پولیش و مات هستند، در این سبک طراحی استخر خبری از طرح های ریزشی و طرح دار نیست و زیبایی در سادگی نهفته است.

راهنمای خرید سرامیک و کاشی استخر
راهنمای خرید سرامیک و کاشی استخر

راهنمای خرید سرامیک استخر کلاسیک

در طراحی و خرید سرامیک و کاشی استخر کلاسیک، کاشی استخری براق و پولیش یا سوپر پولیش ، با طرح های پیچیده جایگاه خاصی دارد .

راهنمای خرید سرامیک استخر

اکثر سرامیک های استخر های کلاسیک ترکیبی از سرامیک های شیشه ای و پرسلان میباشد. طرح و سلیقه طراح و حرفه ایی بودن نصاب کاشی استخر در زیبایی کاشی استخری کلاسیک بسیار موثر می باشد. معمولا قیمت کاشی استخری کلاسیک از طراح های استخری مدرن و ساده گران قیمت تر می باشد . علاوه بر آن هزینه نصب کاشی استخری مدرن بنا به پیچیدگی های طراحی و زمان بر بودن بیشتر است.

راهنمای خریدسرامیک و کاشی استخر

راهنمای خرید سرامیک استخر کلام اخر