تصفیه ارزان استخر

بسیاری ازصاحبان ویلا درنقاط ییلاقی برای استفاده های پایان هفته استخر و جکوزی خود نیازمند، تصفیه ارزان استخر می باشند. تصفیه استخر پالایش آب استخر از زرات معلق توسط فیلتر شنی استخر و پاکسازی آب استخر و جکوزی از قارچ ها و باکتری ها توسط دستگاه کلرزن، لامپ یو وی استخری یا دستگاه ازون ژنراتور می باشد. در این نوشتار به معرفی یک سیستم کار آمد و اقتصادی برای تصفیه استخر و جکوزی خصوصی خواهیم پرداخت که با هزینه زیر 30 میلیون تومن قابل خرید و اجرا است.

قیمت های این نوشتار مربوط به سال 1402 می باشد.

تصفیه ارزان استخر

قیمت تصفیه ارزان استخر

تصفیه ارزان استخر
تصفیه ارزان استخر

تصفیه ارزان استخر

پیشنهاد بخش فنی پولتجهیز در خرید تجهیزات استخر توجه به تجهیزات با کیفیت و اقتصادی است، تصفیه ارزان و با کیفیت استخر رمز خرید موفق می باشد. در ادامه مطلب شما را با ریز برند ها و تجهیزات تصفیه استخری شامل : فیلتر شنی استخر، پمپ تصفیه استخر و دستگاه کلر استخری که با مبلغ بین 25 تا 30 میلیون تومن قابل خرید هستند آشنا می کنیم.

تاریخ نگارش این مطلب مربوط به تابستان 1402 می باشد.

قیمت پمپ استخری ارزان

رنج قیمتی تمام پمپ های استخری این بخش در توان 1 اسب حدود 10 میلیون تومان می باشند.

1-در صنعت پمپ استخر برندهای مختلفی در بازار قابل خرید هستند و لی چند مورد از موارد اقتصادی پمپ تصفیه استخری موگیر سر خود با برند های : پمپ استخری LEO، پمپ استخری آکوا استرانگ و پمپ استخری کالمو می باشد، قدرت این پمپ ها حدود یک اسب تا سخ اسب بخار می باشد و تک فاز می باشند، که برای تصفیه استخر و جکوزی های خانگی مناسب می باشد. و با برق های خانگی نیز قابل استفاده می باشد. این برندها دارای گارانتی 12 ماهه معتبر شرکتی می باشند .

پمپ تصفیه استخری اکوا استرانگ (aqua strong)

اکوا استرانگ یکی از برندهای شناخته شده و اقتصادی در صنعت هیدرولیک و آب استخر می باشد، پمپ تصفیه آکوا استرانگ استخری با بهره گیری از سبد موگیر یکی از انتخاب های مناسب برای موتورخانه استخر های خصوصی و جکوزی می باشد .

تصفیه ارزان استخر
تصفیه ارزان استخر

تصفیه استخری کالمو CALMO

کالمو از برند های جدید در صنعت تصفیه استخر به واسطه قیمت بسیار مناسب و گارانتی 12 ماهه توانسته بخش زیادی از مارکت استخر را به خود اختصاص دهد. سیستم استخری کالمو علاوه بر پمپ شامل فیلتر های شنی، اسکیمر، سونا خشک و بخار و سایر تجهیزات استخر نیز می باشد. برای خرید پمپ استخری کالمو با پولتجهیز در تماس باشید .

تصفیه ارزان استخر

پمپ استخری لو LEO

برند LEO در سال های گذشته به واسطه پمپ های آب رسانی، کف کش و بوستر در صنعت تاسیسات شناخته می شود. قیمت اقتصادی از شاخصه های مهم در انتخاب پمپ استخری لئو LEO می باشد. پمپ استخری لو در کیفیت متوسط و قیمت بسیار اقتصادی همواره انتخاب مناسبی برای استخرها با استفاده های مقطعی خارج شهر می باشد. اگر استخر شما فقط برای تعطیلات و برخی روزهای گرم سال مورد بهره برداری قرار میگیرد و شاخص های اقتصادی برای شما اهمیت بالایی دارد پمپ استخری لئو LEO می تواند انتخاب خوبی برای جیب شما باشد.

تصفیه ارزان استخر

قیمت فیلتر شنی ارزان استخر

فیلتر شنی استخر با ظرفیت 50 تا 80 کیلوگرم سیلیس با متریال بدنه فایبرگلاس یا پلاستیک با برند های ایمکس، اکوا ایکس ترکیه، یا هایواتر همراه با شیر شش راهه مخصوص بکواش. تمامی فیلتر های شنی گفته شده دارای 12 ماه گارانتی شرکتی می باشند. رنج قیمت فیلتر شنی با کیفیت استخر بین 12 تا 18 میلیون تون با توجه به برند و توان می باشد.

قیمت کلرزن استخر خانگی

3 – دستگاه نیمه اتوماتیک تزریق کلر با ظرفیت 2 کیلو گرم از برند ( های واتر) یا اطلس پول یا برند های مشابه ساخت کشور چین. جهت رفع انواع قارچ، ویروس و باکتری آب استخر و جکوزی . قیمت کلرزن خانگی غیر اتوماتیک حدود 400 هزار تومن و کلر زن های نیمه اتوماتیک در محدوده 3 میلیون تومان می باشد.

قیمت قرص کلر کات کبود دار

قرص های کلر در بسته بندی های 1 کیلو گرمی عرضه می شوند و در محدوده قیمت پانصد هزارتومن می توان در تابستان 1402 قرص کلر با کیفیت مناسب تهیه کرد.

قیمت تصفیه ارزان استخر
قیمت تصفیه ارزان استخر

قیمت تصفیه ارزان استخر

گرمایش ارزان استخر

دمای آب استخر های خانگی معمولا بین 24 تا 26 درجه سانتی گراد در نظر گرفته می شود. پیش گرمایش یا زمان راه اندازی سیستم گرمایش استخر بین 12 تا 48 ساعت در نظر گرفته می شود. به صورت تخمینی در استخرهای زیر 60 متر مکعب رو باز انتخاب دیگ 80 هزار کیلو کالری مناسب است . سایز مناسب برای زمان پیش گرمایش حدود 18 ساعت می باشد. اگر تمایل به کاهش زمان پیشگرمایش یا استفاده از استخر روباز در فصل زمستان را دارید باید ظرفیت گرمایشی موتورخانه استخر را افزایش دهید. برای دریافت مشاوره تخصصی و قیمت با پولتجهیز در تماس باشید.

گرمایش ارزان استخر

گرمایش استخر اقتصادی با هزینه 50 میلیون تومن

1- دیگ فولادی 80 هزار کیلو کالری با هزینه بین 23 تا 28 میلیون تومن است . با توجه به ضخامت ورق فولادی به کار رفته در پوسته و کوره دیگ استخری تلرانس قیمت اتفاق می افتد.

2- مبدل حرارتی استیل درجه 1 با قیمت 7 تا 11 میلیون تومن با توجه به قیمت روز استیل و کیفیت ساخت.

3- مشعل حرارتی گاز سوز ایران رادیاتور با حدود قیمت 10 تا 13 میلیون تومن .

4- پمپ خطی سیرکوله گرمایش با قیمت 6 تا 10 میلیون تومن .

گرمایش اقتصادی استخر خانگی

خرید موتورخانه ارزان استخر

موتورخانه اقتصادی و ارزان استخر باید علاوه بر داشتن تجهیزات با قیمت مناسب. تصفیه مناسب آب را مطابق استاندارد انجام دهند و دارای کیفیت مناسب در برابر گاز کلر و الودگی های استخر باشند.

پولتجهیز مشاور فروش تجهیزات استخر سونا و جکوزی.