آموزش ساخت استخر خانگی

آموزش ساخت استخر خانگی

آموزش ساخت استخر خانگی پولتجهیز مشاور ساخت استخر و فروشگاه تجهیزات استخر برای آموزش ساخت استخر در تمام مراحل و مشاوره رایگان در خدمت شما است ، در هر مرحله ایی در ساخت استخر برای در یافت مشاوره فنی با ما در ارتباط باشید .

مراحل آموزش ساخت استخر خانگی

گودبرداری استخر و موتورخانه

آموزش ساخت استخر خانگی

مرحله خاک برداری استخر از بخش هایی است که معمولا به یک تیم محلی سپرده می شود، از انجایی که حمل خاک بعد از گود برداری به خارج پروژه نیازمند آشنایی به منطقه است همیشه توصیه می شود که تیم گودبرداری استخر باید مسولیت خروج خاک از پروژه را نیز برعهده بگیرد و از این جهت بهتر است این مرحله را به تیم های محلی و آشنا به منطقه بسپارید.

بلوک چینی استخر

بعد از پایان مرحله گود برداری دیواره استخر را بلوک چینی کنید تا بتوان از روش یک سمت قالب در مرحله بعد عملیات بتن ریزی وآرماتور بندی استخر را انجام داد. برای ساده شدن کار میتوانید بلوک های سیمانی را باچسب مخصوص بلوک و مش فایبرگلا مشابه برند سرزمین تدبیر بهم متصل کنید.

آرماتور بندی استخر

معمولا آرمتور بندی در دوشبکه با مش های 15 در 15 یا 20 در 20 سانتی متر با آرماتور 12 یا 14 انجام می شود، در بعضی از موارد آرماتور بندی با یک شبکه 16 یا 18 صورت میگیرد.

لوله کشی استخر آموزش ساخت استخر خانگی

لوله کشی لوله استخر با جنس UPVC یا PP انجام می شود، معمولا در استخر های خانگی سایز لوه کشی رفت 50 و سایز لوله کشی برگشت 63 میلیمتر در نظر گرفته می شود.

آموزش ساخت استخر خانگی

قالب بندی و بتن ریزی استخر

عملیات قالب بندی استخر معمولا به صورت قالب های یک طرفه انجام می شود، در بین کف و دیواره استخر از واتر استاپ مخصوص استخری بهره گرفته می شود.

آب بندی استخر

بعد از باز کردن قالب های استخر با استفاده از چسب های دوجزیی و مواد رزینی عملیات آب بندی استخر انجام می شود.

نصب سرامیک یا سنگ استخر

بعد ازتست آب بندی استخر میتوانید داخل استخر را با سنگ یا سرامیک پوشش دهید. معمولا نصب سرامیک با استفاده از چسب مخصوص و رزین آب بندی درداخل استخر انجام می شود.

ساخت موتورخانه استخر

موتورخانه استخر در دوبخش تصفیه و گرمایش مورد بررسی قرار می گیرد. معمولا توصیه می شود برای گرمایش استخر از دیگ فولادی و مبدل حرارتی استیل 304 استفاده شود.

خرید تصفیه استخر خانگی

تصفیه استخر برگرفته از فیلتر شنی، پمپ تصفیه استخر و دستگاه تزریق کلر و ازون می باشد جهت خرید کلیه تجهیزات تصفیه استخر با مبلغ 30 میلیون تومن با پولتجهیز در تماس باشید.

ساخت تصفیه استخر خانگی
ساخت تصفیه استخر خانگی

آموزش ساخت استخر خانگی