تصفیه استخر بدون لوله کشی

تصفیه استخر بدون لوله کشی . اگراستخر شما از قبل ساخته شده و در آن لوله کشی در نظر گرفته نشده است؟ آب استخر شما سبز و کدر می شود؟ در پی تصفیه استخر بدون لوله کشی و بدون نیاز به تخریب هستید؟ با ما همراه باشید.

تصفیه استخر بدون لوله کشی

تصفیه استخر بدون لوله کشی

ساده ترین روش تصفیه آب استخر

ارزان ترین و ساده ترین روش تصفیه آب استخر بهره گیری از فیلترشنی و پمپ تصفیه استخری است .

موارد لازم برای ساخت دستگاه تصفیه آب استخر جهت تصفیه ارزان آب استخر و جکوزی با فیلتر شنی و پمپ تصفیه موگیر دار :

  • پمپ تصفیه استخر
  • شروع قیمت از 10 میلیون تومن
  • فیلتر شنی استخری
  • شروع قیمت از 10 میلیون تومن
  • کلر زن خطی
  • شروع قیمت از 2 میلیون تومن
  • لوله و اتصالات UPVC
  • بین 5 تا 7 میلیون تومن

اطلس پول نمایندگی اطلس پول ترگیه تصفیه استخر اطلس پول فیلتر شنی اطلس پول پمپ اطلس پول

فرض کنیم یک استخر بتنی در باغ یا حیاط ویلا دارید که از سال های قبل ساخته شده و دارای سیستم لوله کشی کف و تصفیه استخر نیست. در حال حاضر تمایل دارید بدون تخریب آب بندی استخر و سرامیک ها آن را تصفیه کنید. این نوشتار از گروه پولتجهیز برای شما کار آمد خواهد بود. ضمن راهنمایی شما برای ساخت تصفیه خانه استخر که با مطالعه ادامه مطلب برای شما فراهم کردیم. میتوانید کار صفر تا صد اجرای تصفیه خانه استخرتان بدون نیاز به لوله کشی و تخریب به ما بسپارید.

ساخت استخر بدون لوله کشی

پولتجهیز فروشگاه تجهیزات استخر سونا و جکوزی، اجرای سیستم های تصفیه استخر بدون لوله کشی و موتورخانه استخر.

با این نوشتار از بخش فنی پولتجهیز همراه باشید. ما به شما راهکارهایی معرفی میکنیم تا بدون نیاز به لوله کشی و تخریب دیواره استخر آب تصفیه شده ویک استخر حرفه ایی داشته باشید.

موتورخانه استخر بدون لوله کشی

نصب تصفیه خانه استخر بدون لوله کشی کف و تخریب آب بندی استخر های قدیمی یکی از چالش هایی است که بسیاری از صاحبان استخر های قدیمی با آن رو برو هستند. در طراحی لوله کشی و موتورخانه استخر های سنتی ورودی آب از دیواره استخر و خروج آب از کف استخر اتفاق می افتد که برای نصب این سبک سیستم تصفیه نیاز به لوله گذاری در مرحله آرماتور بندی استخر است. اما در روش های جدید و مدرن استخر های آب را به صورت سریزی تخلیه میکنند. بیشتر چربی ها و زرات معلق در سطح بالای استخر و جکوزی جریان دارند لذا استفاده از روش سرریزی مدرن و کارامد تر نسبت به سیستم های قدیمی با تخلیه از کف و اسکیمر است.

در ادامه به شرح ساخت استخر مدرن و بدون نیاز به لوله کشی کف و تخریب دیواره استخر می پردازیم.

مراحل تصفیه استخر بدون لوله کشی

اگر استخر بتنی یا بلوکی در باغ یا حیاط ویلا دارید که مشکلات نشتی آب ندارد و تنها مورد آن نصب پمپ و فیلتر و کلر زن و یا گرمایش استخر است مراحل کار شما چندان پیچیده نیست. ما برای شما یک استخر مدرن با تصفیه کامل خواهیم ساخت فقط مراحل زر را به صورت اصولی انجام دهید.

ساخت گاتر یا گریل در اطرف استخر

  • در مرحله اول باید اطراف استخر شما را یک جوب به عمق حدود 20 سانتیمتر حفر شود. این جوب که برای تمام استخر های سریزی مدرن استفاده می شود آب سر ریز شده استخر را به محل تصفیه خانه هدایت میکند. ساخت این مسیر هدایت آب تاثیر بر سازه استخر ندارد و استخر را تخریب نمی کند. در ضمن می توان از سیستم گریل های آماده استفاده کرد، در این شرایط نیازی به لوله کشی استخر نیست. اگر امکان نصب گریل در هر چهاروجه استخر ندارید می توانید از سسیستم گاتر یا گریل استخر فقط در دو جه استخر بهره ببرید. لازم به ذکر است اگر از گریل های یا گاترهای آماده موجود در بازار استفاده کنید مراحل ساخت و نصب بسیار ساده می شود. این وسیله همانند عکس زیر از دو جنس استیل و پلاستیک تولید می شود. و از فروشگاه پولتجهیز قابل تهیه است.
تصفیه استخر بدون لوله کشی

تصفیه استخر سریزی بدون لوله

  • بعد از نصب گاتر یا شبکه گریل در دور استخر بخش تخلیه یا سریزی استخر شما آماده شده است. حال باید محلی را برای قرار داد پمپ و فیلتر شنی و دستگاه کلر زن در نظر بگیرید. بهترین محل جهت نصب تجهیزات موتورخانه استخر درکندن فضایی به ابعاد 1 در 1 متر جهت نصب باکس تصفیه استخر است. عکس این باکس در قسمت پایین قابل مشاهده است. در ضمن میتوایند دیوار چینی اجری کنید و از باکس پلاستیکی استفاده نکنید. کل تجهیزات تصفیه استخر در این جعبه پلاستیکی یا موتورخانه اجر چینی شده 1 در 1 قرار گرفته می شود و در کنار استخر دفن می شود و رور ان را میتوتنید ب چمن مصنوعی یا ترموود دکور کنید. اگر قصد گرم کردن آب استخر یا جکوزی را داشته باشید ابعاد فضای موتورخانه استخر حدود 2 در3 متر می شود تا فضای لازم برای نصب دیگ و مشعل گرمایش استخر نیز فراهم شود.

پکیج تصفیه آب استخر(دفنی)

این سیستم که از یک باکس پلاستیکی جهت کنار هم قرار دادن تجهیزات تصفیه استخر بهره می برد محل قرار گیری کلیه تجهیزات استخر است از جمله:

  • فیلتر شنی استخر
  • پمپ تصفیه استخر
  • کلر زن خطی استخر
  • لوله و اتصالات UPVC
  • لامپ اشعه UV
پکیج تصفیه آب استخر(دفنی)

پکیج دیواری تصفیه استخر( تصفیه استخر روکار )

این سبک از پکیج دیواری استخر یا تصفیه استخر روکار مانند نردوان استخری بر روی دیواره استخر نصب می شود و با مکش آب از قسمت پایین و دهش آن از قسمت نازل بالایی آب استخر را به صورت نقطه ایی تصفیه فیزیکی میکند:

نقاط مثبت پکیج دیواری تصفیه استخر

  • نصب آسان
  • اجرای سریع
  • در مقایسه با موتور خانه پکیج دفنی ارزان تر و اقتصادی تر است.

نقاط منفی پکیج دیواری تصفیه استخر

  • تصفیه ناقص نسبت به فیلتر شنی و کلر زن
  • امکان گرمایش استخر ندارد
  • بسیاری از نقاط استخر تصفیه نمیشود و موضعی عمل میکند
  • لوازم یدکی ندارد و یک بار مصرف است
  • در مقابل نور خورشید و سرما وگرما ترک میخورد وتغییر رنگ میدهد
پکیج دیواری تصفیه استخر

برای خرید پکیج دیواری تصفیه استخر با بخش فروش پولتجهیز در تماس باشید.

نصب مخزن بالانس

اخرین مرحله ساخت استخر سر ریزی شما نصب یک مخزن تعادل یا یک مخزن بالانس است. کاربرد این مخزن جمع آوری آب سریزی استخر در یک مخزن و رساندن آب به پمپ تصفیه استخر است که درون باکس تصفیه استخر قرار گرفته است. سایز مخزن تعادل به ایتم های زیادی بستگی دارد امام برای استخر های خانگی که به صورت هم زمان بیشتر از 4 نفر از آن استفاده نمیکنند حجم حدودد 1500 تا 2000 لیتر حجم مناسبی برای استخر های زیر 50 متر مکعب برای انتخاب مخزن تعادل است.

همانطور که در شکل زیر ملاحظه میکنید. کل تجهیزات مورد نیاز شامل موارد زیر است :

1- گاتر یا سریز

2- مخزن تعادل یا بالانس

3- پمپ تصفیه و فیلتر

خلاصه ساخت تصفیه استخر بدون لوله کشی

مطبق استاندارد ANSI – NSF کشور امریکا که از مرجع های معتبر ساخت استخرهای خانگی و عمومی بشمار می آید. استخرهای مدرن باید از نوع سر ریزی یا OVER FLOW طراحی و ساخته شوند . روش مجهز کردن یک استخر قدیمی بدون نیاز به تخریب دیواره و کف برای ساخت تصفیه که توسط بخش فنی پولتجهیز طراحی و اجرا می شود نیز مطابق با این استاندارد است . این روش علاوه بر تصفیه صحیح استخر زیبایی دو چندانی به استخر شما با سریز بودن آب استخر میدهد جهت سفارش ساخت یا مشاوره و خرید تجهیزات استخر بدون نیاز به لوله کشی کف و تخریب با بخش فنی پولتجهیز در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *