تصفیه مغناطیسی آب استخر

یک از روش های مدرن در تصفیه آب استخر و جکوزی و همچنین استخرهای پرورش ماهی تصفیه مغناطیسی آب استخرمی باشد. در این روش با کاهش سختی آب با فشرده کردن سختی آب و همگن سازی سختی های آب از رسوب آب در لوله و اتصالات و سرامیک استخر جلولگیری می شود. رسوبات آب بعد از فشرده سازی با امواج مغناطیسی به راحتی در داخل فیلتر شنی یا کاتریجی ته نشین می شوند. از دیگر امتیازات تصفیه مغناطیسی آب استخربالا رفتن راندمان کلر و ازون در جریان تصفیه آب استخر و کاهش میزان کلر مصرفی می توان اشاره کرد.

تصفیه مغناطیسی آب استخر

نتایج تحقیقات نشان میدهد: جریان مغناطیسی برای ضدعفونی کردن آب استخر و جکوزی مفید است . با افزایش انحلال پذیری آب و فشرده کردن سختی آب تاثیر مثبتی دارد. از این جهت استفاده از سیستم مغناطیسی آب استخر جایگزین مناسب روش های تصفیه آب استخر قدیمی می باشد.

قیمت تصفیه مغناطیسی آب

دستگاه تصفیه آب استخر از قیمت پانصد هزارتومن تا 20 میلیون تومن طراحی و ساخته می شود.

عوامل تاثیرگذار در قیمت تصفیه مغناطیسی آب استخر شامل: سایز، و کیفیت متریال می باشد.

برای مشاوره و خرید سیستم های مغناطیسی تصفیه آب استخر با ما در تماس باشید.

شفافیت آب استخر با تصفیه مغناطیسی

تصفیه مغناطیسی آب

تصفیه مغناطیسی برقی یا بدون برق ؟

در سایز های کوچکتر از 3 اینچ و دبی های پایین تر از 15 متر مکعب بر ساعت امکان استفاده از تصفیه مغناطیسی بدون برق فراهم میباشد. در این مدل از تصفیه استخری از آهن ربا طبیعی استفاده می شود. سایز های بزرگ تصفیه مغناطیسی آب یا استفاده های صنعتی از تصفیه مغناطیسی برقی استفاده م شود . این روش با کمک جریان دی سی برق اقدام به تولید جریان مغناطیسی میشود بهره گیری می کنیم.

تاثیر مغناطیس در کاهش سختی آب

سختی گیر مغناطیسی با فشرده سازی زرات سختی آب تحت امواج مغناطیسی اقدام به کاهش سختی های آب می کند. تاثیر سختی گیر مغناطیسی در کاهش رسوب در سیستم لوله کشی ، دیگ و بویلر. و بهبود فرایند تصفیه آب استخر با همگن سازی سختی آب جهت منعقد شدن در داخل فیلتر شنی کارامد می باشد.

آیا سختی گیر مغناطیسی فایده داره؟

جواب کوتاه به این پرش آری است. با توجه به قیمت مناسب سختی گیر های مغناطیسی. نصب ساده آنها و حجم کم و عدم نیاز به نگهداری پیچیده مانند سختی گیر های رزینی استفاده از آن در سیستم های تصفیه آب استخر شنا، موتورخانه و استخر های پرورش ماهی توصیه می شود. برای خرید تصفیه استخر مغناطیسی با ما در تماس باشید.

قیمت سختیگیر مغناطیسی

هزینه خرید سختیگیر مغناطیسی بسته به سایز و وزن سختی گیر متفاوت است. سایز سختی گیر مغناطیسی از 3/8 اینچ ( جهت مصرف کولر آبی ) شروع می شود و تا سایز 18 اینچ برای مصارف صنعتی ، پرورش ماهی و تصفیه آب ادامه دارد جهت خرید سختیگیر مغناطیسی و دریافت قیمت با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *