نصب تاسیسات استخر

نصب تاسیسات استخرو نصب تجهیزات موتورخانه استخر، و لوله کشی استخر لوله و اتصالات UPVC در کلیه مناطق ایران، تیم تخصصی اجرای لوله کشی و موتورخانه استخر پولتجهیز در کنار شماست. برای دریافت وقت اجرا نصب و اجرای تاسیسات استخر و جکوی و لوله کشی استخر با پولتجهیز در تماس باشید.

نصب تاسیسات استخر
نصب تاسیسات استخر

هزینه نصب تاسیسات استخر

برآورد نصب تاسیسات استخر به پارامتر های مختلفی از جمله، تجهیزات موجود در موتورخانه استخر، موتورخانه مشترک استخر و ساختمان، استفاده از سیستم ازون ژنراتور و لامپ یو وی استخری در تصفیه استخر و جکوزی، سایز استخر وجکوزی و چهار فصل بودن استخر وابسته است. جهت براورد هزینه نصب و خرید تاسیسات استخر با بخش فنی پولتجهیز در تماس باشید.

لوله کشی موتورخانه استخر

نصب پمپ و فیلتر استخر

لوله کشی UPVC نصب پمپ تصفیه استخر و فیلتر شنی استخر، اصول نصب پمپ تصفیه استخر باید به نزدیک ترین به کاسه استخر و در ارتفاع حدود 50 سانتی متر پایین تر از کاسه استخر باشد تا آب استخر همواره به پمپ تصفیه استخر سوار باشد.

لوله کش استخر در تهران

پولتجهیز مجری تخصصی لوله کشی استخر در استان تهران، اجرای صفر تا صد تصفیه استخر و موتورخانه استخر. اجرای انواع لوله کشی UPVC ( هیدروپول) ، لوله pp اذین ، لوله فلزی و استیل برای لوله کش استخر در تهران .

اجرای تاسیسات استخر در تهران

اجرای کلیه مراحل تاسیسات برق و مکانیک استخردر تهران و اطراف شامل نصب فیلتر شنی، پمپ تصفیه، سیستم تزریق کلر، لامپ یو وی استخری و گرمایش استخر و جکوزی، نصب رینگ جکوزی استیل و UPVC نصب سیستم تزریق کلر و ازون در کل ایران با تیم تخصصی اجرای تاسیسات استخر با گارانتی اجرا، جهت دریافت وقت اجرا با ما در ارتباط باشید.

نصب موتورخانه استخر

نصب اصولی وسایل موتورخانه استخر از جمله : نصب فیلتر شنی، پمپ تصفیه، سیستم تزریق کلر استخر و لامپ UV استخر و همچنین گرمایش استخر ازجمله خدمات پولتجهیز در اجرای استخر های عمومی و خصوصی می باشد. برای استعلام قیمت هزینه نصب تجهیزات موتورخانه استخر با بخش فنی پولتجهیز در ارتباط باشید. پولتجهیز مجری تخصصی صفر تا صد موتورخانه استخر و ساختمان. و فروشگاه تجهیزات استخر و موتورخانه گرمایشی و سرمایشی .

شرایط نصب لامپ UV استخر

برای نصب لامپ تصفیه یو وی استخری در قبل از سیستم گرمایش استخر و بعد از خروج آب از پمپ تصفیه و فیلتر شنی تاسیسات لامپ تصفیه uv استخری را اجرا میکنیم. این سیستم معمولا بر روی دیوار نصب می شود و امکان نصب به صورت افقی و عمودی را دارد.

اجرای لوله کشی تصفیه آب استخر و جکوزی

بهترین لوله برای لوله کشی تصفیه آب استخر از جنس UPVC می باشد. جهت نصب نصب لوله کشی استخر از چسب کلینر و پرایمر استفاده می شود و نیازی به استفاده از اتو نیست. در لینک زیر آموزش چسباندن لوله و اتصالات UPVC استخری اشاره شده است.

تاسیسات استخر و جکوزی

نصب تاسیسات استخر

برای تصفیه استخر باید تجهیزات تصفیه از جمله : فیلتر شنی، پمپ تصفیه، سیستم تزریق کلر، لامپ یووی استخری، ژنراتور ازون، پمپ تزریق کلر واسید در نظر گرفته شود. سیستم گرمایش استخر و جکوزی شامل : مبدل حرارتی، پمپ گردش آب گرم، دیگ آب گرم و مشعل در فضای موتورخانه استخر و جکوزی نصب شود.

پیمانکار تاسیسات مکانیکی استخر و جکوزی

پولتجهیز پیمانکار تاسیسات استخر و جکوزی و موتورخانه ساختمان، نصب لوله و اتصالات UPVC ، تصفیه استخر ،پمپ و فیلتر استخر، لامپ یو وی استخر ، پمپ جت جکوزی و رینگ جکوزی در کلیه نقاط کشور. پیمانکار تاسیسات مکانیکی استخر و جکوزی به صورت استاندارد اجرای تاسیسات برق استخر شامل منتاژ تابلو برق استخری و نصب روشنایی استخر مجز به ریموت کنترل وایر لس.

راه اندازی موتورخانه استخر

مراحل را اندازی موتورخانه استخر شامل، جای نمایی تجهیزات تصفیه استخر و و سایل گرمایش استخر می باشد. در مرحله دوم نصب لوله و اتصالات UPVC سیستم تصفیه استخر و لوله های فلزی سیستم گرمایشی استخر می باشد. بعد از نصب تجهیزات و لوله و اتصالات موتورخانه استخر مرحله تست تصفیه خانه استخر و را اندازی موتورخانه استخر انجام می شود. پول تجهیز مجری تخصصی راه اندازی تاسیساتی جکوزی استخر و طراحی تابلو برق استخر.

نصب و راه اندازی موتورخانه استخر

نصب تاسیسات استخر - نصب و راه اندازی موتورخانه استخر
نصب تاسیسات استخر

نکات نصب و اجرای تاسیسات استخر

موارد زیر از مهم ترین نکاتی است که در طراحی، اجرا و نصب تاسیسات و موتورخانه استخر باید در نظر گرفته شود . در نظر داشته باشید رعایت مکردن هریک ازموارد فوق خسارات جبران ناپذیری به سازه استخر، آب بندی استخر و تجهیزات تصفیه استخر وارد می سازد که باعث خسارات جانی و مالی به استخر، جکوزی یا شنا گران می شود.

نصب گاتر یا کفشور در موتورخانه استخر

رعایت شیب در موتورخانه استخر و نصب گاتر یا کفشور و چاه عمیق در کف موتورخانه استخر قبل از نصب تاسیسات استخر برای جمع آوری آب های حاصل از بکواش فیلتر تصفیه استخر، یا سوراخ شدن لوله و اتصالات استخر لازم می باشد.

تابلو برق استخری استاندارد

نصب و طراحی تابلو برق استخری استاندارد مجهز به محافظ جان، رله ولتاژ و جریان و شمش ارت جز جدایی ناپذیر در نصب و اجرای تاسیسات استخر است. برای خرید تابلو برق استخری استاندارد مجهز به محافظ پمپ و محافظ جان به بخش زیر مراجعه کنید.

نصب تاسیسات استخر

لوله و اتصالات UPVC استخری

بهترین لوله برای اجرای تاسیسات استخر از متریال UPVC می باشد. پیشنهاد می شود حتما در اجرای لوله کشی استخر از چسب ، کلینر و پرایمر مخصوص لوله و اتصالات UPVC استخری بهره ببرید.

نصب پمپ استخر

پمپ تصفیه استخر که با گردش آب بین سیستم تصفیه استخر و کاسه استخر عملیات گردش آب را انجام میدهد باید مطابق اصولی نصب شود تا عملکرد تاسیسات تصفیه استخر حفظ شود.

  • پمپ تصفیه باد در عمقی پایین تر از بخش عمیق کاسه استخر نصب گردد تا همواره آب بر آن سوار باشد.
  • در نزدیکی پمپ تصفیه باید گاتر یا کفشور با رعایت شیب بندی نصب شود.
  • پمپ تصفیه استخر باید به تابلو برق دارای رله محافظ ولتاژ و جریان و محافظ جان نصب شود.
  • در زیر پمپ استخر باید استراکچر بتنی یا فلزی ( پایه) با ارتفاع حداقل 20 سانتی متر نصب شود.
  • برای نصب پمپ تصفیه استخر از متخصص نصب تاسیسات استخر کمک بگیرید و شخصا اقدام نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *