نگهدار استخر در منطقه یک

نگهدار استخر در منطقه یک
نگهدار استخر در منطقه یک

پولتجهیز نگهدار استخر در منطقه یک، زعفرانیه، الهیه، دیباجی و قیطریه مجری تخصصی ساخت و نگهداری و بازسازی استخر سونا و جکوزی خانگی و عمومی و فروش کلیه تجهیزات استخر سونا و جکوزی.

نگهدار استخر در منطقه 1

منطقه 1 تهران به واسطه وجود تعداد زیاد مجتمع های مسکونی استاندارد و مجهز به امکانت ورزشی از جمله بدنسازی، استخر و جکوزی و سونا از مناطق مهم در خصوص نیاز به خدمات نگهداری استخر می باشد، گروه پولتجهیز با سابقه ده ساله در بخش نگهداری استخر

چک لیست نگهداری استخر

خدماتی که به صورت دوره ایی برای نگهداری استخر و جکوزی و بهبود کیفیت فضا های آبی باید انجام شود، این خدمات بر گرفته از استاندارد DIN کشور آلمان در بخش ساخت و نگهداری استخر و جکوزی می باشد. شایان توجه است انجام خدمات نگهداری استخر مطابق با چک لیست نگهداری استخر نیازمند نیو های متخصص و دوره دیده در بخش نگهداری و ساخت استخر می باشد، پولتجهیز متخصص نگهداری استخر در مناطق، زعفرانیه، الهیه، فرمانیه و کامرانیه تهران می باشد.

شمارهطول دورهعملیات
1هفتگیبکواش فیلتر شنی
2هفتگیتنظیم  PH آب
3ماهانهبررسی سختی آّب
4ده روزشک کلر
5هفتگیکلر آزاد
6ماهانههواگیری موتورخانه
7ماهانهتست تابلو برق و برق گیرو محافظ جان
8هفتگیتنظیم موگیر و استرینر پمپ تصفیه
9ماهانهبازبینی مبدل های حرارتی
10ماهانهتنظیم جت جکوزی و پایه جت ها
11سالانهتعویض آب استخر
12سه ماهارسال آب به آزمایشکاه میکروبی
13سالانهتعویض لامپ فیلتر یو وی
14سالانهاسید شویی
15ماهانهشارژ کلر
16ماهانهشارز اسید
17ماهانهتست پمپ کلر
18ماهانهتست پمپ اسید
19ماهانهتست سیستم گرمایش و بیلر
20ماهانهتست تصفیه استخر

خدمات جانبی نگهداری استخر

موارد زیر شامل خدمات نگهداری استخر نیست و در صورت تمایل کارفرما به دریافت این خدمات و در شرایط امکان پذیر بودن انجام آن برای پیمانکار هزینه آن به صورت مجزا دریافت می شود.

  • تعویض پمپ تصفیه، پمپ جت، فیلتر شنی و لوله کشی معیوب، سوخته یا شکسته.
  • آب بندی استخر در صورت نشتی یا شکستگی.
  • خرید قرص کلر، مایع کلر، مایع شفاف ساز آب، مواد ضد عفونی وخوشبو کننده آب و کلیه لوازم مصرفی از جمله جارو استخر بر عهده کارفرما می باشد.
  • خرید و تعویض قطعات تابلو برق که در گذر زمان نیاز به تعویض و جایگزینی دارند.
  • تعویض و خرید آب برای استخر های که نیاز به تعویض و خرید آب با تانکر یا … دارند.
  • پرداخت قبوض برق و گاز و … بر عهده کارفرما است.
  • شستن و نظافت حیاط و محوطه اطراف استخر در این شرح خدمات جایگاهی ندارد.
  • از آنجایی که تجهیزات گرمایش و تصفیه استخر مصرفی هستند و با گذر زمان نیاز به تعویض دارند، قرار داد نگهداری استخر به معنی گارانتی پمپ یا ضمانت سلامت پمپ و فیلتر شنی و… نمی باشد و در صورت سوختن، سوراخ شدن یا هر مشکل مکانیکی یا برقی در هر یک از وسایل و تجهیزات استخر پیمانکار نگهداری تعهدی ندارد.

موارد دست دوم نگهداری استخر

  • در استخر هایی که گرمایش استخر از گرمایش مرکزی ساختمان و مجتمع استفاده می کنند در صورت قطع شدن گرمایش مرکزی آب استخر گرم نمی شود، و در صورتی که نگهداری گرمایش مرکزی با تیم نگهدار استخر نباشد این موضوع از شرح خدمات خارج می شود.
  • جهت مدیریت حضور کارفرما در منزل برای انجام سرویس نگهداری روز و ساعت مشخصی جهت سرویس در که در خاتمه قرار داد با توافق دو طرف انجام می شود مشخص شده   زمان انجام خدمات نگهداری در ساعات و روز  مشخص امکان پذیر است و در صورت عدم حضور کارفرما در پروژه هزینه سرویس در روز خاص سوخت می شود و امکان جایگزینی زمان فوق نمی باشد، همچنین  در صورت بروز  مشکلات برای استخر کارفرمای محترم باید تا زمان اولین سرویس نگهداری منتظر بماند.
  • بیمه شناگران، تجهیزات استخر، یا هرگونه تعهد در برابر حوادث ناشی از سر خوردن شناگران در اطراف استخر، غرق شدن، یا برق گرفتگی به هر نوع و شکل از این قرار داد خارج است.

کلام پایانی در نگهداری استخر

فضاهای آبی مانند استخر و سونا برای حفظ سلامت سیستم تصفیه و کیفیت آب نیازمند خدمات نگهداری و تست و بازرسی هستند. عدم توجه به موضوع نگهداری استخر باعث صدمات جدی به موتورخانه استخر و همچنین سلامت شناگران می شود. پولتجهیز مجری تخصصی نگهداری استخر در منطقه یکه، زعفرانیه و الهیه و مناطق شمالی تهران، برای دریافت خدمات ساخت و نگهداری استخر با بخش فنی پولتجهیز در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *