بازسازی موتورخانه در تهران

بازسازی موتورخانه در تهران

پولتجهیز مجری تخصصی بازسازی موتورخانه در تهران، ساخت و بازسازی موتورخانه گرمایشی، چیلر، هواساز و موتورخانه استخر و جکوزی با لوله و اتصالات UPVC و پمپ فیلتر تصفیه ساخت ایتالیا و ترکیه با گارانتی و نگهداری در کلیه نقاط شهر تهران

لوله کشی موتورخانه

لوله کشی موتورخانه با لوله های بدون درز فولادی انجام می شود. شیرآلات موتورخانه از جنس توپی پروانه ایی می باشد. استاندارد طراحی لوله کشی موتورخانه مطابق استاندارد ASME B 31.3 و B31.9 انجام می شود . تیم مجری پولتجهیز تمام کلکتورهای موتورخانه را در کارگاه آماده میکند ودر محله موتورخانه اقدام به سرهم کردن سیستم لوله کشی میکند .

بازسازی موتورخانه گرمایشی ساختمان

موتورخانه گرمایشی ساختمان شامل دیگ مرکزی ( چدنی، فولادی یا چگالشی ) سیستم آب گرم ( منبع کویل دار) و پمپ های گرمایشی موتورخانه می باشد. کلیه پمپ های خطی از با ساپرت بر روی سیستم لوله کشی اجرا می شوند و پمپ های زمینی بر روی فونداسیون نصب می گردد . در محل نصب موتورخانه گرمایشی ساختمان باید گاتر نسب گردد تا آبهای سطحی را به فاضلاب انتقال دهد و باعث برق گرفتگی و صدمه به موتورخانه گرمایشی نشود. با توجه به ارتفاع ساختمان سیستم پمپ های آب رسانی انتخاب می شود و برای انتقال آب گرم مصرفی برای مصارف حمام و .. مورد بهره برداری قرار می گیرد.

نکات بازسازی موتورخانه ساختمان

در تغییر سیستم لوله کشی و تجهیزات استخر باید عملکرد کلی سیستم مورد بررسی قرار گیرد و با توجه به نیاز های مصرفی گرمایشی ساختمان، آب گرم مصرفی، ارتفاع ساختمان، و بار سرمایشی ساختمان اقدام به طراحی، دیگ، چیلر و پمپ های خطی و زمینی نمود.

بازسازی موتورخانه استخر

تعویض لوله و اتصالات UPVC، آب بندی دیواره و کف موتورخانه، تعویض لوله و اتصالات موتورخانه استخر، تعویض سیلیس فیلتر شنی جکوزی و استخر، اسید شویی بدنه استخر وتجهیزات تصفیه و اصلاح سیستم تصفیه استخر با ازون و یوی و همچنین تعویض و اصلاح پمپ تصفیه استخر وجکوزی از خدمات پولتجهیز در بخش باز سازی استخر می باشد.

مجهز کردن استخر های قدیمی به سیستم تصفیه و موتورخانه گرمایشی و همچنین بازسازی تجهیزات موتورخانه قدیمی از خدمات پولتجهیز می باشد. نصب فیلتر شنی ، پمپ تصفیه استخر، مبدل حراتی استخر و سیستم ضد عفونی آب استخر از خدمات اجرایی بازسازی موتورخانه استخر گروه پولتجهیز است. برای استعلام قیمت و مشاوره فنی با پولتجهیز در تماس باشید.

بازسازی موتورخانه استخر

پولتجهیز مجری تخصصی بازسازی موتورخانه در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *