مشاوره ساخت استخر

مشاوره ساخت استخر
مشاوره ساخت استخر

مشاوره ساخت استخر پولتجهیزمجری تخصصی استخر و فروش تجهیزات استخر سونا و جکوزی و اجرای صفر تاصد طراحی اجرا و نگهداری انواع فضا های ابی، موتورخانه و لوله کشی استخر و اجرای استخر های سریزی اسکیمری و معلق، برای دریافت مشاوره فنی و استعلام قیمت با پولتجهیز در تماس باشید. اگر نقاطی از کشور قصد ساخت استخر داشته باشید که تیم مجری پولتجهیز امکان یاری رساندن به شما را نداشته باشد،یا اگر خودتان قصد ساخت استخررا دارید می توانید از مشاوره ساخت استخر ما به صورت تلفنی بهره ببرید تا با خسارت های ساخت اشتباه استخر روبرو نشوید.

خدمات پولتجهیز در بخش طراحی و مشاور ساخت جکوزی و استخر های عمومی و خصوصی :

  • محاسبات تجهیزات موتورخانه و تصفیه خانه استخر، سونا و جکوزی
  • مهندس هیدرولیکی و محاسبات لوله کشی، انتخاب سایز لوله استخر متریال و مسیر لوله کشی استخر و جکوزی
  • طراحی سازه استخر آرماتور بندی قالب بندی و بلوک چینی مهندسی
  • محاسبه سایز موتورخانه استخر
  • انتخاب و طراحی تهویه مطبوع استخر و سالن های ورزشی شامل هواساز و رطوبت گیر
  • مهندسی و طراحی مخازن بالانس در استخر های سریزی و اور فلو
  • محاسبات آب بندی استخر و فشار منفی خاک در برابر نشتی
  • طراحی آب نما و واتر فال و فایرگاردن
  • محاسبات وطراحی استخر در بام و بالکن و محاسسبات استخر های معلق و شیششه ایی
مشاوره ساخت استخر
مشاوره ساخت استخر

مشاوره ساخت استخر

در خصوص ساخت استخر های خانگی دو سبک کلی در طراحی استخر وجود دارد. استخرهای سریزی یا مدرن و استخر های اسکیمری یا سنتی.

عمق استاندارد استخر

در ساخت استخر های خانگی عمق استاندارد ساخت استخر بین 1.5 تا 1.7 متر است. توصیه می شود برای افزایش راندمان تصفیه استخر عمق استخر را بیشتر از 1.7 متر در نظر نگیرید. افزایش عمق استخر علاوه بر زمان بر کردن گرمایش آب استخر و نیاز به خرید تجهیزات تصفیه بزرگتر و پر هزینه تر باعث مصرف بیشتر برق و گاز میشود و هزینه نگداری استخر را بالا می برد.

ابعاد موتورخانه استخر

ابعاد موتورخانه استخر مضربی از کاسه استخر وجکوزی شما است. بع عنوان مثال در یک استخر 4 در 8 با جکوزی 4 نفره به یک موتورخانه 2.5 در 4 متر برای نصب تجهیزات تصفیه استخر و گرمایش استخر نیاز است. برای مطالیع نکات بیشتر در خصوص ساخت موتورخانه استخر به لین زیر مراجعه کنید.

هزینه ساخت استخر

براورد هزینه ساخت استخر به پارامترهای زیادی بستگی دارد از جمله :

منطقه ساخت استخر و فاصله از شهر

سبک ساخت استخر : ( اسکیمری یا سریزی)

سطح آب های زیر زمینی

استخر چهار فصل یا تابستانه( بدون گرمایش)

برند تجهیزات و لوله و اتصالات استخر و جکوزی

و….

برا استعلام قیمت ساخت استخر و جکوزی به لینک زیر مراجعه کنید.

ابعاد استخر

در استخر های شنای قهرمانی یکی از اضلاع استخر مضربی از عدد 25 به متر می باشد اما در استخرهای خصوصی و خانگی معمولا عرض استخر حد اکثر 4.6 متر و طول استخر بین اعداد 4 ، 6 ، 8 ، 10 ، 12 متر می باشد. اگر فضای کافی برای ساخت استخر در ویلا، بام و … دارید استخر 8 در 4 با عمق 1.6 متر یکی از استاندارد ترین ابعاد استخر خصوصی است.

ابعاد جکوزی 4 نفره

درجکوزی های 4 نفره مربع ابعاد 2.5 در 2.5 برای رینگ بالا و ابعاد 1.6 در 1.6 متر برای ینگ نشیمن ابعاد استاندارد و مناسبی است. اگر قصد ساخت جکوزی دایره ایی را درید بهتر است قطر رینگ بالا را 2.2 و قطر رینگ پایین را بین 1.4 تا 1.5 متر محاسبه کنید. این ابعاد برای یک جکوزی 4 نفره با 8 نازل ماساژ توصیه می شود.

ساده ترین روش لوله کشی استخر

برای تصفیه و نصب لوله استخر روش های متفاوتی وجود دارد که ارتباط مستقیم به سبک طراحی سیستم تصفیه استخر( اسکیمری یا سریزی ) دارد. در استخر های سریزی معمولا دهش از کف و مکش از دیواره بالایی است. در استخر های اسکیمری دهش از دیواره استخر و مکش از ضلع روبروی دهش استخر است.

استخر سریزی

استخر اورفلو یا استخرهای سریزی ( بینهایت) با روش سریزی زرات معلق و چربی هارا از سر استخر وجکوزی در گاتر یا جوب اطراف تخلیه می کند و بعد از تصفیه کامل سیکل آب در موتورخانه استخر مجدد از لوله کشی کف استخر آب وارد استخر می شود . تمامی استخر و جکوزی های سریزی باید مجهز به مخزن بالانس باشند. برای صحبت با مشاور در خصوص ساخت انواع استخر و جکوزی سریزی با بخش فنی پولتجهیز در تماس باشید.

ساخت استخر اسکیمری

استخر های سنتی یا اسکیمری با روش سریزی نقطه ایی از شیوه های مرسوم و قدیمی در طراحی و ساخت استخر های خصوصی میباشند. ساخت ونگهداری این سبک از استخر ها ساده و هزینه ساخت آنها اقتصادی تری دارند. اسکیمر های دهانه عریض وارداتی همراه با فلوتر یا لول رگولاتور نسل جدید استخر های اسکیمری می باشند. اسکیمر های کنج یا کورنر نسل جدید سیستم سریز نقطه ایی میباشد که علاوه بر بهبود عملکرد تصفیه استخر های اسکیمری زیبایی دوچندانی به آنها می بخشد.

مشاور ساخت استخر

مشاوره ساخت استخر
مشاوره ساخت استخر

مشاوره ساخت استخر
مشاوره ساخت استخر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *