فروش و نصب منبع کویلی

فروش و نصب منبع کویلی
فروش و نصب منبع کویلی

پولتجهیز فروشگاه تجهیزات مکانیکی، فروش و نصب منبع کویلی ساختمان، عرضه تجهیزات گرمایش موتورخانه از جمله دیگ و مشعل فولادی وچدنی، مخازن ذخیره آب، انواع تجهیزات استخر، منابع کویل دار و مخازن دوجداره به صورت مستقیم و قیمت مناسب و مطابق با استاندارد ASME .

وظیفه منبع کویلی یا دو جداره ساختمان تامین آب گرم مصرفی مورد استفاده درآب گرم مصرفی ساختمان از جمله : دوش حمام، سرویس بهداشتی و … است. جنس منابع کویلی پولتجهیزاز متریال استیل و گالوانیزه می باشد . پولتجهیز انواع منایع کویلی سفارشی و پیش ساخته را تولید و عرضه می کند، برای استعلام قیمت منبع دوجداره و نصب مخزن دوجداره موتورخانه ساختمان در تهران واطراف با ما در تماس باشید.

فروش و نصب منبع کویلی

فروش و نصب منبع کویلی
فروش و نصب منبع کویل دار و دوجداره

نصب منبع کویلی در تهران

پولتجهیز مرجع فروش تجهیزات موتورخانه و گرمایش ساختمان، نصب منابع کویل دار آب گرم و مخزن دوجداره آب گرم در تمامی نقاط تهران با کادری متخصص وبا تجربه 15 ساله در بخش موتورخانه ساختمان. برای ثبت سفارش خرید منبع کویل دار آب گرم و منبع دوجداره با بخش فنی پولتجهیز در ارتباط باشید.

فروش و نصب منبع کویلی و دوجداره
فروش و نصب منبع کویلی و دوجداره

مقایسه منبع کویلی یا دوجداره گالوانیزه و استیل

آب مصرفی گرم و سرد نباید به صورت مستقیم با متریال های غیر بهداشتی مثل آهن یا مخازن پلاستیکی تک جداره در ارتباط باشد، از این جهت مخازن آب فلزی با پوشش روی یا زینک پوشش داده می شود تا اثرات اکسید آهن با آب مصرفی در تماس نباشد. از مشکلات این روش به جدا شدن پوشش زینگ از سطح آهنی با گذشت زمان می توان اشاره کرد. در منابع آب گرم استیل که مخزن از جنس استیل 304 یا 316 ساخته می شود و مشکلات جدا شدن پوشش های حفاظتی با گذر زمان وجود ندارد،اما قیمت تمام شده در ساخت مخزن کویلی استیل بالاتر از حالت گالوانیزه می باشد.

لوله کشی موتورخانه و مخزن کویلی

نصب لوله و اتصالات واسط بین مخزن کویلی یا مخزن دوجداره آب گرم از نوع آهنی می باشد. لوله اتصالات وشیرآلات بخش آب مصرفی از نوع پنج لایه،گالوانیزه یا پلی پروپیلن می باشد. برای لوله کشی موتورخانه و مخزن کویلی بخش فنی پولتجهیز در تمام نقاط تهران در کنار شما است. پولتجهیز متخصص ساخت موتورخانه ساختمان، موتورخانه استخر و اجرای تاسیسات ساختمان.

نصب منبع کویلی

عملکرد مخزن کویلی آب گرم

وظیفه منبع کویل دار آب گرم انتقال غیر مستقیم حرارت آب گرم دیگ مرکزی ساختمان به آب گرم مصرفی ساختمان است. آب داغ خروجی دیگ یا بویلر ساختمان دمای 180 درجه فارنهایت دارد و دمای آب برگشت به دیگ ساختمان حدود 160 درجه فارنهایت است. این آب در بخش کویل مخزن کویل دار جریان دارد. آب گرم مصرفی ساختمان خروجی از مخزن دو جداره دمای 140 درجه سانتی گراد را دارد این دما مناسب برای مصرف در سیستم آب گرم مصرفی ساختمان مصارفی مانند حمام و سرویس های بهداشتی است. جنس مخازن کویلی از استیل 304 می باشد، از این رو در مصارف آشامیدنی و بهداشتی کاملا استاندارد و بهداشتی است.

فروش و نصب منبع کویلی
فروش و نصب منبع دوجداره

محاسبه منبع کویلی و دوجداره

برای انتخاب ظرفیت منبع دوجداره آب گرم یا مخزن کویل دار در مرحله اول باید با استفاده از نقشه ساختمان تعداد مصرف کنند های آب گرم مصرفی از جمله : دوش حمام، روشویی، ظرفشویی، ماشین لباسشویی و … . را محاسبه کنیم و سپس با کمک جدول زیر که از مبحث 16 مقررات ملی ساختمان یا استاندارد ASME B31.9 محاسبه مصرف کل آب گرم را بدست آوریم. از انجایی که تمامی این مصرف کننده ها به صورت همزمان اقدام به برداشت آبگرم نمیکند عدد بدست آمده را در ضریب تقاضا ضرب میکنیم و در نهایت برای حفظ دمای آب گرم و سرد نشدن آب موجود در مخزن کویلی بعد ازورود آب سرد ورودی عدد حاصل را در ضریب ذخیره مخزن ضرب خواهیم کرد.

محاسبه سایز منبع کویلی
محاسبه سایز منبع کویلی

نصب منبع کویلی آب گرم

جهت نصب تجهیزات موتورخانه و منابع گرمایشی از جمله منبع کویلی آب گرم و مخزن دوجداره و کلیه تجهیزات موتورخانه استخر، تیم اجرای فنی مهندسی پولتجهیز در کنار شماست، تیم ما توانایی ارایه خدمات طراحی ، اجرا نصب و لوله کشی انواع منبع کویل دار و … را در استان تهران دارد.

نصب منبع کویلی آب گرم

فروش منبع کویلی آب گرم

برای خرید منبع کویلی آب گرم و مخازن دوجداره آب گرم استیل و گالوانیزه و نصب آن می توانید بعد از محاسبه سایز منبع ذخیره آب گرم مصرفی برای محاسبات سایز کویل و دریافت قیمت با بخش فروش پولتجهیز در تماس باشید. پولتجهیز متخصص فروش و نصب تجهیزات موتورخانه ساختمان و استخر.

فروش منبع کویلی آب گرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *