دستگاه یووی بلولاگون UV (لامپ UV)

دستگاه یووی بلولاگون UV
دستگاه یووی بلولاگون UV

دستگاه یووی بلولاگون UV  ساخت کشور هلند از معتبر ترین برند های ساخت دستگاه UV-C استخر در دنیا می باشد. این سیستم ضدعفونی آب استخر امکان پاک سازی استخر از انواع ویروسها باکتریهای و قارچ ها را فراهم می کند. پولتجهیز فروشگاه بدون واسطه عرضه محصولات بلولاگن هلند (UV استخر بلو لاگون) در ایران.

لامپ یو وی استخری در چهار سایز 16 وات، 40 وات، 42 وات، 75 وات و 130 وات تولید می شود. برند لامپ UV استخر بلولاگون، فیلیپس و VGE می باشد که هردو از بهترین لامپهای UV-C می باشند.

دستگاه یووی بلولاگون UV
دستگاه یووی بلولاگون UV

دستگاه یووی بلولاگون مدل Xpose UV-C

ضد عفونی آب استخربا دستگاه یو وی بلولاگون مدل Xpose UV-C در ظرفیت 42 وات ساخت شرکت بلو لاگون هلند. مناسب نصب در محیط باز و موتورخانه استخر با قابلیت نصب دستگاه UV بر روی زمین. این محصول از جدید ترین مدل های سیستم های تصفیه استخر می باشد که در سال 2022 به سبد محصولات کمپانی بلولاگون هلند اضافه شده است. برای خرید دستگاه یووی بلولاگون مدل Xpose UV-C با پول تجهیز در تماس باشید.

دستگاه یووی بلولاگون مدل Xpose UV-C

پولتجهیز نمایندگی UV استخری بلولاگن هلند، برای استعلام  قیمت دستگاه یو وی استخر در مدل های مختلف با بخش فروش پولتجهیز در ارتباط باشید.

فروش لامپ UV یو وی استخری  بلو لاگن

UV استخر بلو لاگون - دستگاه یووی بلولاگون UV

UV استخر بلولاگون ضد عفونی کامل آب استخر را در برابر کلیه میکروارگانیسم های خطرناک آب استخر و جکوزی انجام میدهد. فروش UV_C در توان های مصرفی 16 وات تا 120 وات می باشد.

دستگاه یو وی بلولاگون Tech UV_C

دستگاه یو وی بلولاگون Tech UV_C
دستگاه یووی بلولاگون UV

ضد عفونی آب استخر و جکوزی با دستگاه یو وی بلولاگون Tech UV_C در مدل های 16،40،75،130 وات مناسب انواع استخر و جکوزی خصوصی و عمومی ساخت شرکت بلولاگن هلند. یو وی استخری مدل بلولاگون TECH از متریال استیل 316 ضد زنگ ساخته شده است و برای انواع استخرهای خصوصی عمومی، جکوزی و استخر آب سرد قابل استفاده است.

مقایسه UV-C و AOP در تصفیه استخر

یکی از تکنولوژی های جدید تصفیه استخر استفاده از تکنولوژِی AOP یا تولید همزمان ازون واشعه یووی در یک دستگاه می باشد. دستگاه AOPقابلیت تولید اشعه UV و تولید گاز ازون را همزمان فراهم می کند و بهترین نوع ضد عفونی آب استخر را فراهم می کند.

دستگاه یووی بلولاگونAOP ( دستگاه یووی بلولاگون UV)

زمان تعویض لامپ دستگاه UV بلولاگن

لامپ UV استخری برند VGE و فلیپس که بر روی سیستم ضد عفونی آب استخر یووی بلولاگون نصب می شود بعد از هر 9000 ساعت استفاده باید تعویض شوند. برای خرید لامپ یدکی UV استخر با بخش فروش ما در تماس باشید.

روش نصب یو وی UV استخر

روش صحیح نصب UV استخر بلو لاگون از این بخش قابل دانلود است. دستگاه یووی استخری قابلیت نصب به صورت افقی و عمودی را دارد. و درصورت محدودیت فضا در موتورخانه استخر امکان نصب این دستگاه به صورت افقی و عمودی فراهم است. دستگاه یووی بلولاگون مدل Xpose UV-C قابلیت نصب در کف موتورخانه بر روی زمین و همچنین نصب در فضای باز را نیز دارد.

لامپ UV یو وی استخری  بلو لاگن
نصب UV استخر

دستگاه یووی بلولاگو‌‌‌‌‌ن UV ( لامپ UV یو وی استخری  بلو لاگن)

دستگاه یووی بلولاگون UV
نصب یووی بلولاگون

مقایسه UV جکوزی و استخر

تفاوت دستگاه یو وی استخری و جکوزی در توان آنها می باشد. معمولا یو وی استخری در توان های 40 و 75 و 130 وات باتوجه به سایز استخر انتخاب می شود.

در جکوزی های خانگی تا 4 نفره با توجه به ابعاد کوچک مخزن جکوزی معمولا توان 16 وات UV پاسخگو می باشد. جهت مشاوره خرید و انتخاب صحیح لامپ UV استخر به گاتالوگ بلولاگن مراجعه کنید یا با ما تماس بگیرید.

قیمت UV-C بلو لاگون

برای دریافت لیست قیمت و موجودی کالای محصولات بلولاگون در بخش تصفیه استخر و دریافت مشاوره فنی برای انتخاب سیستم مناسب تصفیه استخر و جکوزی با پولتجهیز در تماس باشید.

خرید دستگاه یووی بلولاگون UV

جهت خرید وسایل و تجهیزات استخر با پولتجهیز در تماس باشید. پولتجهیز نمایندگی بلولاگون هلند در ایران.

لامپ UV یو وی استخری  بلو لاگندستگاه یووی بلولاگون UV

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *