تصفیه آب استخر با UV ( دستگاه یو وی استخر)

تصفیه آب استخر با uv

پولتجهیز فروشگاه تخصصی فروش تجهیزات موتورخانه استخر. فروش تجهیزات تصفیه آب استخر با UV برندهای بلو لاگن ، فیلیپس، VGE , SITA_ UV نصب وسایل و تجهیزات استخر سونا و جکوزی .برای استعلام قیمت دستگاه یو وی استخرو مشاوره فتی با پولتجهیز تماس بگیرید.

تصفیه آب استخر با UV ( قیمت دستگاه یو وی استخر)
تصفیه آب استخر با uv

فیلتر تصفیه استخر یو وی چیست؟

از دیر باز نور خورشید که منبع اصلی تولید اشعه ماورا بنفش است جهت ضد عفونی محیط و اجسام به کار میرفت. در اکثر ادیان و کتب تاریخی خورشید منبع گندزدایی و بهتر پاک کننده شناخته شده است . لامپ استخری UV جهت ضد عفونی کردن آب استخر و جکوزی بدون نیاز به مواد جانبی مانند کلر است. از این جهت اثار جانبی کلر بر روی پوست مو و سیستم تنفسی و چشم شناگران را ندارد. تصفیه آب استخر با UV نیازی به کالیبره کردن و تست های دوره ای عملکرد فیلتر یو وی ندارد. در تصفیه آب استخر با یو وی نیازی به تنظیم PH آب نیست و دستگاه در هرPH عملکرد ضد عفونی آب را خواهد داشت.

قیمت دستگاه یو وی استخر ( فروش یو وی استخر)

پولتجهیز نمایندگی فروش انواع لامپ های یو وی استخر و جکوزی ساخت کشورهای : هلند ( بلولاگون)، ایتالیا ( سیتا)، استرالیا( ایماکس) و… جهت استعلام قیمت دستگاه یو وی استخر و مشاوره خرید با پولتجهیز در ارتباط باشید.

ضد عفونی آب استخر با اشعه یو وی

تصفیه آب استخر با UV ( قیمت دستگاه یو وی استخر)

آب استخر مرکز تجمع انواع قارچ، باکتری و ویروس می باشد، حتی استفاده خانگی و خصوصی از استخر و جکوزی از میزان بار آلودگی ان نمی کاهد. از بین سه روش تصفیه استخر: کلر، ازون و یو وی ساده ترین روش بهره گیری از لامپ ماورا بنفش یا یو وی استخری است.

نصب استاندارد لامپ UV استخر و جکوزی

بهترین محل نصب لامپ UV استخر وجکوزی در موتورخانه استخر بعد از خروجی فیتر شنی می باشد. سیستم گرمایش استخر، دوزینگ پمپ تزریق کلر و اسید و فلو کولانت بهتر است درمراحل بعد از فیلتر یو وی نصب شوند. پس روال نصب تجهیزات تصفیه استخر به این ترتیب می شود:

1-اسکیمر و خروجی های کف یا گریل

2- پمپ تصفیه و استرینر ( موگیر)

3- فیلتر شنی ( تصفیه فیزیکی آب)

4- لامپ UV استخرضد عفونی آب استخر

5- گرمایش استخر( مبدل حرارتی ) و دیگ حرارتی استخر

6- دوزینگ پمپ (تزریق کلر و اسید ) تصفیه شیمیایی آب

7- نازل های دهش آب از دیواره استخر یا کف

تصفیه آب استخر با UV

تصفیه آب استخر با UV - بلولاگون
نصب استاندارد لامپ UV استخر و جکوزی

مزایای لامپ یو وی در ضد عفونی استخر و جکوزی

تصفیه آب استخر با UV
مزایای لامپ یو وی در ضد عفونی استخر و جکوزی

گاز کلر و ازون در آب گرم جکوزی با سرعت بالایی از آب خارج می شود وضد عفونی کامل فقط در شرایط با کلر و ازون انجام خواهد شد که محل قرار گیری نازل ها ولوله استخر در محل استاندارد در کف و دیواره های جکوزی طراحی و اجرا شده باشد. استفاده از اشعه یو وی این محدودیت ها را مرتفع می سازد. در واقع با بهره گیری از اشعه یو وی در استخر های خانگی نیازی به تنظیم و کالیبره کردن سیستم ضد عفونی آب استخر وجکوزی در طول مدت استفاده مشابه سیستم های گندزدایی کلر وازون نمی باشد، این امتیاز خصوصا در استخر های خانگی یک مزیت مهم حساب می شود.

تصفیه آب استخر با اشعه یو بلو لاگون

لامپ UV بلولاگون مدل سیگنال SIGNAL

تصفیه آب استخر با uv
لامپ UV بلولاگون مدل سیگنال SIGNAL

فیلتر یووی استخری مدل سیگنال برند بلولاگون دارای تابلو برق سر خود می باشد، این فیلتر تصفیه استخر UV توانایی تصفیه آب استخر را در ظرفیت های 16 – 40 – 75 – 120 کیلوات دارد. جنس بدنه استیل 316 ضد اسید می باشد. این دستگاه به LED تایمردار مجهز می باشد زمانی که موقع تعویض لامپ یو وی فرا برسد( بعد ازحدود 9000 ساعت کار) با چشمک زدن لامپ شما را اگاه می سازد.

فروش UV استخر بلولاگون

UV بلولاگون مدل تایمر TIMER

تصفیه آب استخر با uv
لامپ UV بلولاگن مدل تایمر TIMER


لامپ UV استخر بلو لاگن مدل تایمر از یک مانیتور بهره می برد. که تعداد ساعت استفاده شده از دستگاه و زمان طول عمر باقی مانده لامپ UV را مشخص می کند. این مدل سیستم ضد عفونی آب استخر بلولاگون ساخت کشور هلند می باشد.

بلولاگون AOP ازون یو وی ( AOP Compact Ozone & UV-C 2.0)

تصفیه آب استخر با uv
( AOP Compact Ozone & UV-C 2.0)

فیلتر AOP بلولاگون استخر و جکوزی

این دستگاه کامپکت شده قابلیت استفاده از لامپ ماورا بنفش و تولید ازون را باهم فراهم کرده، AOP بلولاگون از یک مانیتور بهره می برد که طول عمر لامپ را به نمایش میگذارد. استفاده از AOP یا ازون یو وی یک تصفیه کامل با اشعه یو وی و ازون را فراهم می اورد که نیاز کلر را به حداقل میرساند.

لامپ UV بلولاگون مدل TECH تک

تصفیه آب استخر با uv
تصفیه آب استخر با uv

یووی بلو لاگون UV استخری

لامپ UV بلولاگون مدل TECH تک با بدنه استیل 316 و ابعاد جمع جور از مدل های کاربردی در موتورخانه و تصفیه خانه استخر و جکوزی می باشد. اگر فضای موتورخانه استخر شما محدود است، این مدل بهترین انتخاب برای تصفیه استخر شما است.

جهت استعلام قیمت دستگاه یو وی استخر و انواع فیلتر تصفیه استخر با اشعه UV با ما در تماس باشید.

دستگاه UV پرورش ماهی و میگو

تصفیه آب استخر با uv
دستگاه UV پرورش ماهی و میگو

اشعه UV در پروش آبزیان سهم بالایی در حفظ توان میکرو بیولوژیکی آب پروشگاه ماهی و میگو دارد. بهره گیری از لامپ یو وی در استخر پروش ماهی و میگو ضمن ضد عفونی آب، چرخه باکتری استخر پروش ماهی و میگو را حفظ میکند، نقش باکتری ها مفید در پروش آب زیان بر هیچ پرورش دهنده ماهی و میگویی پوشیده نیست.

قیمت دستگاه یو وی استخر(تصفیه آب استخر با UV)

تخمین صحیح از قیمت دستگاه یو وی استخر و جکوزی به پارامتر های مختلفی از جمله برند دستگاه، مارک لامپ داخل دستگاه، جنس بدنه دستگاه یو وی و همچنین واتاژ لامپ بستگی دارد. جهت استعلام قیمت انواع لامپ یو وی استخر با پولتجهیز در تماس باشید.

ضدعفونی آب استخر با اشعه uv

تصفیه آب استخر با یو وی UV
ضدعفونی آب با اشعه uv

تصفیه آب استخر با UV

به صورت خلاصه میتوان گفت: اگر میخواهید آب استخر و جکوزی خصوصی شما از شر تمام میکروب ها و ویروس و قارچ در امان باشد. همچنین پوست شما از قرمزی ناشی از گاز کلر خارش اگزما و حساسیت نجات پیدا کند.

اگرحوصله کالیبره کردن مداوم ژنراتور ازون را ندارید بهترین انتخاب برای شما اشعه ماورا بنفش یا لامپ یو وی است.

خرید UV استخر(تصفیه آب استخر با UV)

فروشگاه پولتجهیز نمایندگی انواع دستگاه یو وی استخر و جکوزی انواع برند های سخت کشور ایتالیا، هلند، آلمان، استرالیا و چین.

مرکز خرید UV استخر جهت استعلام قیمت و مشاوره خرید تجهیزات استخر و ساخت استخر با تیم فنی پولتجهیز در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *