فروش قرص کلر

فروش قرص کلر
فروش قرص کلر

پولتجهیز فروشگاه تخصصی فروش تجهیزات استخر سونا و جکوزی، فروش انواع قرص کلر، پودر کلر و کلر مایع وانواع تجهیزات موتورخانه استخر .

فروش قرص کلر

قرص های کلر در وزن 200 گرم در کارخانه های کلر سازی تولید می شود، بسته های قرص کلر در بسته های یک کیلوگرمی بسته بندی می شود و هر بسته شامل پنج عدد قرص دویست گرمی می باشد.

خرید قرص کلر انزیم دار – دارای کات کبود

قرص های کلر آنزیم دار دارای کات کبود یاسولفات مس هستند که کمک به حذف جلبک ها در آب استخر میکند و باعث جلوگیری از سبز شدن آب استخر می شود.

خرید قرص کلرهندی

کشور هند از سال های قدیم از تولید کندگان با کیف مواد شیمیایی از جمله کلر بوده است. برای خرید قرص کلر هندی و پود کلر هندی با کیفت با فروشگاه پولتجهیز در ارتباط باشید.

فروش قرص کلر ترک

کلر های جامد ساخت کشور ترکیه در سه مدل پودر، قرص کلر خالص و قرص کلر آنزیم دار وارد میشوند. از نظر کیفیت هر سه مدل کلرهای جامد ساخت ترکیه دارای کیفیت یکسانی هستند و از فروشگاه پولتجهیز قابل تهیه می باشد.

خرید قرص کلر

خرید قرص کلر در فروشگاه پولتجهیز در بسته بندی های 1 تا 5 کیلوگرمی.

فروش انواع قرص کلر انزیم دار، خرید قرص کلر سولفات مس ( ضد جلبک) و قرص کلر ساده به صورت مستقیم و بدون واسطه

تفاوت قرص کلر و کلر مایع

قرص کلر نسبت به کلر مایع فراریت کمتری دارد و حمل آن بسیار ساده است. نگهداری آن در منازل مسکونی اسان تر است، واستفاده از ان در کلر زن شناور و کلر زن خطی امکان پذیر است .

مقایسه کلر زن خطی و کلر زن شناور

فروش قرص کلر
مقایسه کلر زن خطی و کلر زن شناور

کلرزن نمکی

کلر زن نمکی با بهره گیری از سیستم کاتدی والکترولیز نمک شروع به تولید گاز کلر در آب می نماید. در این سیستم نیاز مند 5 گرم نمک در هر 1000 گرم آب میباشد.

در سیستم تصفیه آب استخر با کلر زن نمکی نمک یا NACL به هیپوکلریک اسید تبدیل میشود و سپس سدیم هیپو کلریک که ماده ایی ضد عفونی کننده و گند زدا می باشد شروع به پالایش آب استخر میکند.

مشکلات و معایب کلر زن نمکی

کلر زن نمکی بعد از گذشت زمان نیاز به تعویض و شارژ مجدد کاتد دارد که در اکثر برنده ای موجود در بازار کاتد یدکی یا امکان تعویض ندارد ویا تعویض ان کار سخت و پیچیده ایی است.

پمپ تزریق کلر

فروش قرص کلر
پمپ تزریق کلر استخر

حرفه ایی ترین روش تنظیم کلر آب استخر پمپ تزریق کلر می باشد. در این سیستم ضمن تنظیم PH آب استخر میزان لازم کلر باتوجه به مصرف و بار الودگی استخر وارد آب استخر و جکوزی میشود

جهت خرید قرص کلر و تجهیزات تزریق کلر و اسید با پولتجیز در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *