ساخت استخر ژاپنی

ساخت استخر ژاپنی

ساخت استخر ژاپنی

ساخت استخر ژاپنی یا حمام ژاپنی یا حوضچه آب گرم ژاپنی از جمله پر طرفدار ترین فضاهای آب درمانی و آسایش در دنیا به حساب می آید، ساخت استخر ژاپنی یا حوضچه آب گرم ژاپنی از جمله انتخاب های مدرن و جایگزین ساخت جکوزی می باشد. پولتجهیز مجری تخصصی ساخت فضاهای آبی .

ساخت استخر ژاپنی
ساخت استخر ژاپنی

استخر ژاپنی چیست

استخر ژاپنی بر گرفته از چند استخر آب گرم با دمای آب بین 33 تا 42 درجه سانتی گراد می باشد که مجهز به سیستم تصفیه آب و املاح مفید برای آرامش عضلات می باشد. این استخر ها در نقاط مختلف ژاپن با آب گرم طبیعی مورد استفاده قرار میگیرد، اما در سال های جدید با گسترش تکنولوژی امکان ساخت این فضا های آبی به صورت مصنوعی فراهم شده است. پولتجهیز مجری تخصصی ساخت استخر و حمام ژاپونی در ایران.

استخر و حمام ژاپنی

انواع حوضچه حمام ژاپنی

سطح داخل استخر های ژاپنی برای تاثیر بیشتر از طبیعت و حفظ یون های آهن، مس، و زینک در داخل آب از سنگ طبیعی ساخته می شود، بهترین سنگ های مورد استفاده در ساخت حمام های ژاپنی، بلواستن، وایت استون و مرمر و گرانیت می باشد. برای حفظ سلامت سنگ های استخر ژاپنی ازدوز کلر آزاد را در محدوده 1 ppm نگهداری می شود.

ساخت حمام و سونا ژاپونی

مراحل ساخت استخر و حمام ژاپونی در سه بخش انجام می شود :

1 : سازه استخر، آرماتور بندی و قالب بندی استخر با استفاده از مواد آب بند بتن، الیاف فایبرگلاس و میکروژل و دو شبکه آرماتور.

2 : لوله کشی ، سیمان کاری و آب بندی استخر و نصب سنگ و کاشی استخر ژاپنی.

3 : نصب سیستم تصفیه و گرمایش استخر ژاپنی و راه اندازی.

تصفیه استخر ژاپنی

تصفیه استخر ژاپنی

برای پالایش آب استخر ژاپنی از ترکیب کلرزن، ازون ژنراتور و فیلتر شنی استفاده می شود. تصفیه استخر ژاپنی در دو بخش فیزیکی، شیمیایی و میکروبی انجام می شود تا استفاده کنند گان با خطرات روبرو شدن با بیماری های پوستی و… روبرو نشوند. برای مشاوره خرید تجهیزات تصفیه آب استخر و گرمایش استخر با پولتجهیز در تماس باشید.

فروش تجهیزات استخر ژاپنی

منظور از فروش تجهیزات استخر ژاپنی، فیلتر شنی، پمپ تصفیه، سیستم تزریق کل و ازون وگرمایش استخر می باشد. پولتجهیز مشاور تخصصی فروش تجهیزات استخر ژاپنی، برای مشاوره تخصصی خرید وسایل استخر ژاپنی با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *