ساخت استخر در کردان

ساخت استخر در کردان
ساخت استخر در کردان

پولتجهیز مجری تخصصی طراحی استخر سونا و جکوزی و موتورخانه، ساخت استخر در کردان، کرج و صفادشت،چهارباغ، کوهسار، تهراندشت، شهرک طاووسیه، و شهرک زعفرانیه و مهرشهر.

طراحی و اجرای انواع استخرهای سر ریزی overflow pool ، استخر بینهایت infinity pool ،استخر اندلس endless pool طراحی و اجرای صفر تا صد جکوزی، استخر آب سرد، طراحی استخر مخصوص کودکان و آبدرمانی مطابق استاندارد DIN و با تیم مهندسی در منطقه کردان، کرج و صفا دشت .

ساخت استخر در کردان
  • کردان پیمانکار استخر
  • چهار باغ ساخت استخر
  • ساخت استخر مهرشهر
  • شهرک طاووسیه ساخت استخر
  • پیمانکار استخر البرز و کرج
  • ساخت استخر درکردان و کوهسار
  • مجری استخر کردان و البرز
ساخت استخر در کردان، کرج و صفا دشت

ساخت استخر در کردان، کرج و صفادشت

تمامی استاندارد های ساخت استخر و سازه های هیدرولیکی ساخت استخر با بلوک سیمانی را ممنوع می کنند. گسل های موجود در استان البرز و مناطق کردان، کرج و صفادشت،چهارباغ، کوهسار، تهراندشت، شهرک طاووسیه، و شهرک زعفرانیه و مهرشهر. باعث فرونشست سالانه زمین در این مناطق و حرکت زمین می شود. جهت جلوگیری از صدمه به سازه استخر در اثر این تنش های زمین در ساخت استخر در کردان و مناطق اطراف پیشنهاد می شود فقط در ساخت استخر از سیستم شبکه فولادی به همراه الیاف پلی پروپیلن استفاده کنید. استخرها بلوکی در برابر تنش های دینامیکی خاک مقاومت ندارند و با اولین تنش خاک ترک خورده و استخر با نشتی روبرو خواهند شد.

برآورد هزینه ساخت استخر در کردان

  • گود برداری کاسه استخر :
  • 35 تا 45 میلیون تومن
  • لوله کشی اولیه استخر :
  • 15 تا 25 میلیون تومن
  • آرماتور بندی و قالب بندی استخر با بتن دستی :
  • 65 تا 80 میلیون تومن
  • سیمانکاری، آب بندی و سرامیک کاری (هر متر مربع استخر) :
  • 750 تا 900 هزار تومن
  • لوله کشی موتورخانه استخر :
  • 45 تا 75 میلیون تومن

هزینه ساخت استخر بتنی در کردان 1403

زهکش کف استخر

اگر سطح آب های منطقه ساخت استخر شما بالا باشد، مانند منطقه سهیلیه، بعضی نقاط کردان، ومنطقه کمالشهر و صفا دشت شما باید بعد ازگود برداری کف استخر را زهکش کنید. ممکن است در منطقه شما چشمه های آب یا قنات های قدیمی وجود داشته باشد. این قنات ها معمولا فصلی هستند و در تمام طول سال جریان آب ندارند. پیشنهاد می شود برای مقابله با قنات های فصلی ریسک نکنید و قبل از بتن ریزی کف استخر را زهکشی کنید.

ساخت استخر در چهار باغ

پیمانکار استخر در کرج و کردان

گروه پولتجهیز پیمانکار ساخت استخر در استان البرز، متخصص ساخت انواع استخر های خصوصی و عمومی با قرارداد ر رسمی شرکتی و گارنتی 10 ساله. اجرای استخر به صورت صفر تا صد : گود برداری استخر، آرماتوربندی، ساخت تاسیسات استخر، لوله کشی استخر، قالب بندی استخر و جکوزی، ساخت استخرهای مخصوص شنا با سیستم تاسیساتی endless و استخر های دکراتیو infinity pool استخر بینهایت .جهت طراحی نقشه تاسیسات استخر و استعلام قیمت ساخت صفر تا صد استخر با پولتجهیز در تماس باشید.

ساخت استخر در کردان و سهیلیه

طراحی موتورخانه استخر در صفا دشت و کرج و تهراندشت

قلب تاسیسات مکانیکی را موتورخانه استخر می باشد. اگر در مرحله ابتدایی ساخت ویلا یا ساختمان هستید، میتوانید به ساخت موتورخانه مشترک استخر و ساختمان بپردازید. ساخت موتورخانه مشترک استخر و ساختمان ضمن مدریت هزینه ای تاسیسات استخر، دسترسی و نگهداری ساده تری دارد.

تصفیه خانه استخر از سه بخش تشکیل می شود:

گرمایش استخر در کردان

تنظیم دمای آب استخر به صورت دو مرحله ایی انجام می شود. مرحله اول، آب تا دمای 180 درجه فارنهایت بالا می رود. مرحله دوم با استفاده ازمبدل حرارتی استیل آب استخر وارد پوسته مبدل حرارتی استخر می شود. و آب گرم دیگ وارد لوله های مبدل می شود. دمای ست آب استخر 26 درجه سانتی گراد و دمای آب جکوزی 38 تا 40 درجه سانتی گراد می باشد.

گرمایش استخر و ساختمان

فروش فیلتر شنی استخر در کرج

تجهیزات تصفیه فیزیک آب استخر شامل، فیلتر شنی،فیلتر کارتریجی و پمپ تصفیه استخر همراه با موگیر می باشد.

تصفیه فیزیکی آب که برای اجزا بزرگتر از 3 میکرون کاربرد دارد بیشتر از شفاف سازی وزیبایی و زلالی آب استخر کاربرد دارد. استفاده از تصفیه آب فیزیکی مانند فیلتر شنی در کنار سیستم منعقد ساز یا فلوکولانت کاربرد دارد. فلوکولانت عملکرد خنثی سازی ، زرات معلق با بارهای هم نام مثبت را برعهده دارد. بعد از خنثی سازی زرات با بارهمنام این زرات تهنشین می شوند و در فیلتر گیر میکنند. عملیات تصفیه فیزیکی باعث جلو گیری از رشد میکرو ارگانیسم ها قارچها و رشد باکتری ها در استخر و جکوزی می شود.

تصفیه فیزیکی آب استخر

تصفیه آب استخر با اشعه UV زیبا دشت کرج

یکی از روشهای فیزیکی تصفیه آب استخر بهره گیری از اشعه UV ولامپ های ماورا بنفش است. فیلتر یووی استخر با بهرگیری از اشعه ماورابنفش تمامی باکتری ها قارچ ها و ویروس ها را از آب استخر حذف میکند. از مزایای فیلتر uv استخر می توان به وارد نکردن مواد شیمیایی به آب استخر اشاره کرد لذا استفاده از این روش تصفیه آب استخر درمناطقی که از آب برای آبیاری درختان استفاده می شود مانند، ساخت استخر در دماوند و کردان وسایر مناطق که درختان میوه و باغ وجود دارد کاربردی است.

لامپ uv استخر
لامپ uv استخر

تصفیه شیمیایی آب استخر درسهلیه

جهت تصفیه شیمیایی آب دو پارامتر اصلی میزان کلر ( کلرآزاد و کلر محلول) و میزان PH آب در نظر گرفته می شود. نکته مهم و قابل توجه درضد عفونی با کلر این مطلب است که در صورت تنظیم نبودن ph استخر در رنج 6.8 کلر توانایی ضد عفونی کامل آب استخر را ندارد. پس اولین مرحله قبل از تزریق کلر تنظیم ph آب و تصفیه شیمیایی آب استخر و جکوزی است. در منطقه کردان به علت تعداد بالای گیاهان و پرندگان و امکان ورود گرده درختان و فضولات پرندگان به آب استخر امکان تغییر رنج ph آب بسیار زیاد است. از این رو درصورتی که برای ضد عفونی آب استخر از سیستم کلرزن تزریقی استفاده میکنید،باید به تنظیم ph توجه داشته باشید. ورنج دوزینگ پمپ اسید را ر محدوده 6.8 در نظر بگیرید.

ساخت استخر در کردان
تصفیه شیمیایی آب استخر

پولتجهیز نمایندگی پیمتاش ترکیه در منطقه کرج، صفا دشت، مهرشهر و کردان، فروشگاه تجهیزات استخر در صفادشت و کردان. فروش لوله و اتصالات upvc استخر، پمپ تصفیه استخر، مبدل حرارتی استخر و سایر تجهیزات استخر سونا و جکوزی. انواع نردبان استخری، سیسلیس، کلرزن خطی وکلیه تجهیزات گندزدایی آب استخر و جکوزی خانگی.

فروشگاه تجهیزات استخر در منطقه صفادشت و کردان و سهیلیه

نمایندگی پمپ و فیلتر اطلس پول ساخت کشور ترکیه، لوله واتصالات استخر برند پیمتاش ترکیه اصل ، پمپ تصفیه استخر و فیلتر شنی ایمکس، هایوارد، اکوا ایتالیا و پمپ داب استخری و همچنین پمپ لئو استخری، انواع تجهیزات گرمایش استخر. مبدل حرارتی استخر و دیگ و مشعل استخری. فروش تهویه مطبوع استخر و انواع سونا خشک وبخار ساخت کشور فنلاند و چین.

ساخت استخر در طاووسیه

مجری استخر در شهرک طاووسیه و کردان

پولتجهیز مجری تخصصی ساخت استخر در شهرک طاووسیه و چهار باغ. گودبرداری، آرماتوربندی استخر و آب بندی حرفه ایی همراه با اجرای صفر تا صد موتورخانه استخر در شهرک طاووسیه، کردان و کوهسار با تیم تخصصی در ساخت و اجرای استخرهای بتنی. برای مشاوره تخصصی و دریافت لیست قیمت با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *