صفر تا صد ساخت استخر

صفر تا صد ساخت استخر

صفر تا صد ساخت استخر خانگی

پولتجهیز تیمی که کلیه مراحل طراحی استخر، تامین تجهیزات ساخت و راه اندازی سیستم تصفیه خانه و موتورخانه و سازه استخر شما را برعهده گیرد . ب مجری صفر تا صد ساخت استخر و جکوزی شما . پولتجهیز فروشگاه تجهیزات استخر و مجری وطراح فضا های آبی، برای مشاوره تخصصی و استعلام قیمت با پولتجهیز در تماس باشید.

صفر تا صد ساخت استخر

پولتجهیز مجری صفر تا صد ساخت استخر

بیشتر کارفرمایان برای ساخت استخر تمایل دارند تمام مراحل ساخت استخر خود را به یک گروه یا شرکت سازنده و مجری استخری تحویل دهنده تا صفر تا صد ساخت استخر را به صورت کامل و شسته و رفته به آنها تحویل دهد و نیازی به ارتباط با گروهای مختلف از جمله تیم های گود بردار ، آرماتور بند استخر ،کاشی کار استخر ، لوله کش استخر ، فروشنده تجهیزات استخر و برق کار نداشته باشند در واقع با یک قرار داد واحد با یک شرکت طراحی و ساخت استخر با خیال راحت تنها مشاهده گر روند ساخت استخر خود باشند این سیستم ساخت استخر در کشور ما به 0 تا 100 ساخت استخر شهرت دارد.

گروه پولتجهیز مجری تخصصی طراحی و تأمین تجهیزات و ساخت صفر تا صد استخر شما در کل کشور

از ابتدا تا انتهای ساخت استخر در کنار شما هستیم

امتیازات ساخت صفر تا صد استخر با یک تیم

کارکردن با یک شرکت رسمی در ساخت استخر علاوه بر آسوده ساختن خیال شما از مشکلات ناشی از ساخت و ساز غیر استاندارد که باعث نشتی استخر، تصفیه ناقص استخر و گرمایش نامناسب آب می شود، روند ساخت استاندارد را سرعت می بخشد و در کوتاه ترین زمان شما را به هدف داشتن یک استخر و جکوزی با سیستم موتورخانه و تصفیه استاندارد نزدیک می کند.

گارانتی کیفیت و آب بندی و تصفیه

  • زمانی که کل کار ساخت استخر به یک شرکت برون سپاری شود نمی تواند برای مشکلات آب بندی شانه خالی کند و مشکلات را به سایر تیم ها از جمله قاب بندی اشتباه، آرماتور بندی ضعیف یا تیم آب بندی بیندازد به بیانی دیگر چون کل کار ساخت استخر و جکوزی به یک تیم سپرده شده مسولیت صد درصدی آن نیز با یک شرکت است)

برنامه زمان بندی منظم و عدم تاخیر

  • در پروژه های ساخت ساختمانی و استخری اگر با یک مدریت پیمان واحد کار نکنید مجبور هستید چند گروه مانند آرماتور بند استخر، قالب بند استخر، تاسیسات برق و مکانیک و عایق کار و سرامیک کار استخر را همزمان مدریت کنید، از انجایی که معمولا کار این گروه ها بهم وابسته است تاخیر در کار یکی از این گروه ها روند انجام کل ساخت را عقب می اندازد و هزینه های جانبی به پروژه وارد می کند. اما اگر بایک تیم صفر تاصد ساخت استخر قرار داد داشته باشید مسولیت مدریت این تیم های ساخت استخر بر عهده آن تیم است.

قیمت مطابق قرار داد ساخت

  • اگر حتی یه ساخت ساز کوچک در انجام داده باشید خاطرات بد کلیم کردن ( به اصطلاح بازاری دبه کردن) کارگران در طول انجام پروژه از خاطر شما نخواهند رفت. یکی از روش های گرفتن پروژه در بین افراد اجرای دادن قیمت اولیه پایین برای دریافت پروژه و کلیم کردن ( دبه کردن) و تقاضای عدد بیشتر کردن در ادامه کار است. راه حل این مشکل با نوشتن قرار داد رسمی با یک شرکت متخصص و معتبر در بخش ساخت استخر حل می شود و کار ساخت استخر شما بدون جنگ اعصاب و مطابق قرار داد ساخت صفر تاصد استخر به پایان می رسد.

طرف حساب شما یک فرد یا یک شرکت است

  • جنگ اعصاب مدریت کردن اشخاص و نیروهای اجرای مختلف در ساخت یک استخر از جمله : کارگرها، خاک برداری، آرماتور بندی، قالب بندی، و تیم های تاسیسات برق و مکانیک کار بسیار سختی است، در زمان مدریت پیمان ساخت استخر طرف صحبت شما در کار ساخت استخر و جکوزی از صفر تا صد فقط یک شرکت است لذا مدریت کردن و بحث کردن با کارگران و تیم های اجرایی انرژی شما را نمی گیرد.

مراحل 0 تا 100 ساخت استخر خانگی

طراحی نقشه استخر، گود برداری استخر ، بتن مگر و زیر سازی کف استخر ،. ارماتور بندی استخر، قالب بندی استخر، ریختن بتن عیار چهارصد همراه با ژل میکروسیلیس و واتر استاپ ،لوله کشی استخر ،ساخت تصفیه خانه و موتور خانه استخر،بتن ریزی دیواره استخر، زیرسازی وسیمان کاری جهت کاشی کاری استخر، عایق بندی با مواد پلیمری ، سرامیک کاری استخر، تست استخر،بهره برداری نهایی از استخر و سیستم تصفیه استخر وجکوزی و موتورخانه استخر.

صفر تا صد ساخت استخر

طراحی صفر تا صد ساخت استخر خانگی

طراحی موتورخانه استخـر و جـکوزی، اولین مرحله ساخت استخر طراحی نقشه استخر در نرم افزار های مهندسی نقشه کشی است . در این نقشه باید مسیر لوله کشی استخر سایز لوله ها دیتیل های اجرا و فلودیاگرام دقیق موتور خانه و تصفیه خانه استخر مشخص باشد.

صفر تا صد ساخت استخر

گود برداری استخر

در این بخش تمام مراحل گود برداری و حفاری استخر توضیح داده شده است.

روش های دستی ویا استفاده از بابکت جهت گود برداری استخر توصیه می شود. در انتخاب محل ساخت استخر باید منطقه عبور بابکت جهت گود برداری استخر در نظر گرفته شود. در غیر این صورت باید با روش های دستی استخر را خاک برداری کرد. بابکت برای عبور به مسیر حدود 2 متر عرض نیاز دارد.

ارماتور بندی استخر 0 تا 100

آرماتوربندی استخر

معمولا سایز میلگردهای استخرخانگی جهت ارماتور بندی بین 12 تا 14 در نظر گرفته می شود. استفاده از ارماتور جهت مقاوم سازی بتن در برابر تنش های فشاری و کششی است. و شبکه های ارماتور در اندازه بین 15 تا 25 سانتی متر مش بندی می شود که این ابعاد بستگی به محاسبات مهندس سازه با توجه به : محل ساخت استخر، ابعاد استخر، و سطح ابهای زیر زمینی منطقه و جنس خاک متفاوت می باشد.

بتن ریزی و سرامیک استخر

سرامیک استخر

مراحل بتن ریزی استخر خانگی

انتخاب بتن مناسب استخر معمولابین عیارهای 350 تا 400 قرار میگیرد. پیشنهاد میشود بتن ریزی کف و دیوارهای استخر در یک روز نجام شود تا اب بندی بهتری صورت گیرد. جهت روان سازی بهتر بتن و اب بند بیشتر ان از ژل میکرو سیلییس به میزان 3 تا 6 درصد به همراه الیاف پلی پرو پیلن

ساخت استخر با بلوک یا قالب بندی

اب بند کردن استخر از موارد بسیار با اهمیت در ساخت استخرها می باشد و اببند کرد استخری که با بلوک بتنی ساخته شده است کاریبسیار پیچیده و سخت می باشد.طول درز های سرد که محل خروج اب از استخر های بلوکی است بسیار گسترده است و اببند کردن ان بسیار سخت و پرهزینه میشود اما در استخر های بتنی که از ارماتور و قالب بندی استفاده میشود این درز سرد فقط محدود به اتصال بخش کف و دیواره می شود که باه بهره گیری از نوار واتر استاپ امکان اب بند این بخش به راحتی فراهم میشود.

به طور خلاصه ریسک ساخت یک استخر بلوکی را از ذهن خود خارج کنید و با ساخت یک استخر بتنی با ارماتور بندی یه سازه استخر اصولی بسازید تا سالیان طولانی قابل استفاده باشد.

ساخت تصفیه خانه استخر خانگی

موتورخانه استخر

انچه باعث کیفیت اب استخر میشود تصفیه خانه استخر است. ساخت تصفیه خانهاستخر به روش مهندسی جهت نصب تجهیزات استخر بسیار با اهمیت است. انچه در ساخت تصفیه خانه استخر اهمیت دارد توجه به بخش نگهداری و نصب به روشی است که فضای مناسب جهت نگهداری و بکواش فیلتر ها در اینده فراهم باشد.

لوازم اصلی استخر

شامل: پمپ تصفیه استخر . فیلتر شنی استخر . دستگاه ضد عفونی کلر . لامپ ضد عفونی یو وی فیلتر گاز ازون مبدل حرارتی دیگ گرمایش استخرو … می باشد.

لوازم و تجهیزات جانبی استخر

صفر تا صد ساخت استخر

شامل: نردبان استخری استیل 304 یا 316 . جارو مخصوص استخری . کاور استخری . کیت تست PH . سر جت استخری . کفشور استخری . روشنایی استخری و… می باشد.

عایق بندی استخر

بسیاری از استخر ها به علت بتن ریزی اشتباه . عدم بهره گیری از ژل های میکروسیلیس .یا عدم استفاده از نوارها و فلنج های ابند شروع به نشتی کرده وتمام سرمایه شما را نابود می سازد. توجه به موضوع عایقبندی صحیح استخر ورعایت اصول طراحی بتن ریزی و محل اتصال کف به دیواره ها و همچنین محل عبور لوله های تصفیه از داخل دیواره ها و کف استخر در بحث عایقبندی بسیار با اهمیت است.

تست لوله کشی استخر

لوله کشی استخر

در نصب لوله و اتصالات upvc حتما از پرایمر در کنار چسب وکلینر بهره بگیرید. و قبل از بتن ریزی کلیه لوله هارا تحت تست قرار دهید. با تست لوله ها قبل از بتن ریزی و عایق بندی استخر اگر نشتی یا شکستگی در هنگام نصب یا جا به جایی سیستم پایپینگ استخر اتفاق افتاده باشد قابل کنترل و تعویض خواهد بود.

راه اندازی استخر

برای نصب و راه اندازی استخر خود از شرکت های مهندسی متخصص کمک بگیرید . تجهیزات استخر با جریان برق در ارتباط هستنند و در صورت نصب اشتباه خطرات برق گرفتگی و اتصالی برای شنا گران ایجاد میکند.

آموزش ساخت استخر توسط خودتان

اگرخودتان قصد ساخت استخرتان را دارید تا در هزینه هایتان مدریت شود این نکات را در نظر داشته باشید تا با مشکلاتی در اینده روبرو نشوید

در این بخش میتوانید برخی از طرح های مدرن طراحی استخر را مشاهده کنید

جهت دریافت مشاوره تخصصی طراحی و اجرای 0 تا 100 استخر با بخش فنی پول تجهیز در تماس باشید .

مقالات مرتبط با ساخت استخر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *