راهنمای خرید پمپ استخری

راهنمای خرید پمپ استخری، پولتجهیز فروشگاه تخصصی انواع پمپ و فیلتراستخری.

در کلام اول بهتر است بدانید کلیه تجهیزات تصفیه استخر ساخت کشور چین می باشد و تحت لیسانس برند های : ایتالیا، ترکیه، استرالیا و ایرانی ساخته می شود، از این جهت برای خرید پمپ استخر به جای توجه به برند و کشور سازند، به قیمت مناسب و گارانتی و اعتبار شرکت گارانتی کننده توجه کنید و توصیه می شود در عوض خرید یک پمپ استخری گران قیمت از یک تابلو برق استخر با محافظ ولتاژ و محافظ آمپر استفاده کنید تا طول عمر تجهیزات موتورخانه استخر بیشتر شود.

در زمان نگارش این مقاله تابستان 1401 میتوانید با مبلغ 10 میلیون تومن پمپ تصفیه استخر مجهز به موگیر باگارانتی یک ساله خریداری کنید.

اگر قصد راه اندازی استخر دارید ودر میان برند های مختلف تجهیزات استخر سر در گم شده اید با مقایسه خرید پمپ استخری پولتجهیز شمارا با برند های مختلف تجهیزات است اشنا می کنیم. برای خرید تجهیزات استخرخود انتخاب مطمئن تر خواهید داشت.

جهت گرفتن مشاوره فنی جهت راه اندازی استخر و یا خرید وسایل استخر با بخش فروش یا فنی پول تحهیز در تماس باشید.

راهنمای خرید پمپ استخری

راهنمای خرید پمپ استخر
راهنمای خرید پمپ استخر

پول تجهیز “ مرکزفروش تجهیزات استخری” بورس خرید لوازم تصـفیه آب استخر و جکوزی

مقایسه خرید پمپ استخری

در ابتدا به کاربرد پمپ استخر و وظایف پمپ استخری در سیکل تصفیه استخر می پردازیم:

مهم ترین وظیفه پمپ استخری جبران افت فشار مدار گردش اب استخر و قلبه بر افت فشار لوله اتصالات استخر ,فیلترشنی است . مبدل حرارتی مدار تصفیه استخر است. جهت انتخاب تجهیزات استخر و خرید تجهیزات استخر کاتالوگ پول تجهیز را دانلود فرمایید.

راهنمای و مقایسه خرید پمپ استخری

درسال های گذشته اکثر تجهیزات برقی و مکانیکی در کشور چین ساخته می شود، از جمله شناخته شده ترین این محصولات گوشی های موبایل برند اپل می باشند که در کشور چین تمام مراحل ساخت آن صورت می گیرد. تجهیزات استخر و جکوزی از جمله پمپ تصفیه استخر و فیلتر شنی و … نیز از این ماجرا جدا نبوده اند و امروزه اکثر تجهیزات و وسایل استخر ساخت کشور چین می باشد و به سفارش کشور ها و برندهای مختلف تولید می شوند از این جهت کیفیت این تجهیزات کیفیت چندانی باهم ندارند. پیشنهاد می شود در خرید پمپ تصفیه استخر از پرداخت هزینه های بالا برای تهیه برند های گران قیمت خود داری کنید و از پمپ های استخری با گارانتی و قیمت مناسب استفاده کنید.

تفاوت پمپ استخری و پمپ آب ؟

درخرید پمپ های اب رسانی متریال بدنه از الیاژ فلزی شامل برنج و برنز است در حالت معمول این الیاژ در برابر گاز کلر مقاومتی ندارد. و استفاده از انها جهت سیستم تصفیه استخر توصیه نمی شود. از برند های شاخص پمپ های اب رسانی به برند گراندفوس و پمپ ایران میتوان اشاره کرد. همانطور که در قبل بیان شد در سیستم های تصفیه اب AOP بهره گیری از پمپ های فلزی مانعی ندارد.

راهنمای خرید پمپ استخر

پمپ تصفیه استخرازمتریال پلی اتیلن ساخته می شود بدنه یا بادی این پمپ ها از جنس پلی پروپیلن میباشد و با با فایبر گلاس تقویت میشوند .لذا در برابر گاز کلر مقاومت بالایی دارند. اگر در گند زدایی استخر ازکلر استفاده شود نمی توان از پمپ سیرکوله فلزی استفاده کرد. اما اگر از سیستم AOP ازون یووی بهره ببریم در این شرایط استفاده از پمپ های فلز (برنز برنج) مانعی ندارد.

راهنمای خرید پمپ استخر

درادامه به معرفی و مقایسه انواع برند های موجود جهت خرید پمپ استخر میپردازیم تا با انتخاب هوشمندانه تری جهت خرید تجهیزات استخر دسترسی داشته باشید.

جهت استعلام قیمت فروش پمپ استخری با بخش فروش پول تجهیز درارتباط باشید .

راهنمای خرید پمپ استخرپمپ استخر ایمکس

ایمکس EMAUX یکی از برند های مطرح استرالیایی در بخش تجهیزات استخر می باشد که از تولید کنندگان جدید تجهیزات استخر در سراسر دنیا می باشد.

این برند در ایران با نام ایمکس و یا ایماکس شناخته می شود. و به دلیل کیفیت خوب و قیمت قابل رقابتی که دارد در ایران مورد توجه قرار گرفته است. این برند علاوه بروسایل استخر، تولیدکننده وسایل سونا، تجهیزات جکوزی و پارک های آبی و  و مراکز آب درمانی و همچنین آکواریوم های بزرگ از قبیل فیلتر های اکواریومی می باشد. در سال 1981 این شرکت دراسترالیا تاسیس گردید. اکنون دارای چیندین شعب متعددی در کشورهای دیگر اعم از چین و اروپااست.

اکنون بزرگترین خط تولید محصولات ایمکس در شهر ژونگشان چین قرار گرفته است. این برند امروزه به دلیل گستردگی به یکی از ابر هولدینگ های بازار استخر و SPA تبدیل شده است.  شرکت پول تجهیز نماینده فروش ایمکس در تهران می باشد که می توانید برای تهیه انواع تجهیزات آنها با کارشناسان پول تجهیزتماس بگیرید. رنج محصولات ایمکس وسعت گسترده ایی را پوشش میدهد. اما می توان از میان آنها به فیلتر شنی استخر(فیلتر سیلیسی)، فیلتر کارتریجی استخری ایماکس، فیلتر دیاتومه استخری ایمکس، هیتر برقی و گازی سونا ، جت پمپ و بلوئر جکوزی،پمپ استخر، کلرزن خطی و نمکی، جارو اتوماتیک استخر، ساز متفاوت کفشور، سرجاروو جارو استخری، نردبان استیل استخر، دستگیره استیل استخر،هیت پمپ و مبدل حرارتی استخری استیل، سکوی دایو، تجهیزات روشنایی استخر، اسکیمر و گریل استخری اشاره کرد. 

پمپ استخری ایمکس

خریدپمپ استخری ایماکس یکی از گزینه های با قیمت مناسب و کیفیت بالا جهت تصفیه استخر و جکوزی به شمار می رود.

پمپ های تصفیه استخر ایمکس درچهار سری های EPH ،SC ،SB و SPH تولید می شوند. از انجایی که این سبک پمپ ها قابل استفاده هم برای استخر هم جکوزی می باشد نیاز کامل سیستم سیرکوله استخر را رفع میکند. پمپ های تصویر استخر ایمکس دارای استرینرموگیر و برگ گیر است. علاوه براین از نظرقیمت اقتصادی و کارامد هستند. قابلیت دبی بالا( آبدهی بالا) در انواع ظرفیت ها می باشند. برای دریافت کاتالوگ و مطالعه مشخصات فنی روی با بخش فنی پول تجهیز در تماس باشید.

فروش پمپ استخری لئو راهنمای خرید پمپ استخر

تصفیه استخری لئو سری XKP دارای استرينر (برگ گیرو موگیر) است. جهت جلوگيری از ورود ذرات در آب استخر به شفت های پمپ از صدمه خوردن به پروانه پمپ جلوگيري مي کند. این پمپ ها جهت گردش آب استخرهای خانگی سایز کوچک و متوسط و جکوزی های خانگی کاربرد دراد وبا بهره گیری از بدنه ترموپلاستیک همراه با شفت استیل 304 ضد زنگ می باشند. حداکثر دمای سیال در این پمپ ها چهل درجه سانتیگراد می باشد. پمپ های سری XPR لئو دارای الکترو موتور 400 وات تا 2200 وات بوده و با آبدهی 7 متر مکعب در ساعت الی 30 متر مکعب در ساعت در هد 9 متر موجود می باشند. این پمپ ها توانایی تصفیه آب استخرهای خانگی با حجم 50 الی 200 متر مکعب را دارد.

خرید پمپ استخر لئو LEO

کلیه پمپ های XPR لئو دارای ورودی و خروجی 2 اینچ میباشد.پروانه و بدنه اين پمپ ها از جنس پلی اتیلن ضد کلر بوده وقابلیت انتقال سیالات تا حداکثر دمای 45 درجه سانتيگراد را دارد. پمپ تصفیه استخر لئو LEO مدل XKP از جمله پرکاربرد ترین ملزومات مهم استخر به شمار رفته که دربسیاری از کشور های دنیا نماینده رسمی دارد.

راهنمای خرید پمپ استخر

پمپ های استخری LEO در 4 سری مختلف با قدرت های متفاوت تولید شده که می توان آنرا به طور اختصاصی برای استخرهای خانگی، استخرهای ورزشی،پارک آبی, استخرو جکوزی تفریحی، جکوزی و مورد بهره برداری قرار گیرد.

تصفیه استخری از جمله مهم ترین تجهیزات استخر به شمار رفته که برای سیرکولاسیون آب استخر بسیار حیاتی است. پمپ استخر لئو با بهرهگیری از بدنه پلاستیکی مهندسی شده از جنس ای بی اس (ABS)، شفت استیل 304 AISI ، توانایی مقاومت در برابر حرارات سیالات تا چهل درجه سانتی گراد و توان N.P.S.H 3.5 متر ، این تجهیز را به یکی از کاربردی ترین پمپ های استخری بازار تبدیل کرده است.

سیم پیچی مسی موتور، ساعات بالای کارکرد و مقاومت در برابر حرارت و خوردگی از ویژگی های بارز پمپ استخر لئو به شمار می رود. ملزومات آبرسانی شرکت لئو اعم از پمپ استخر و انواع پمپ های دیگر، یکی از بهترین تجهیزات آبرسانی دنیا به شمار می رود. شرکت لونزدیک بر 10 سال در حال فعالیت در بخش تجهیزات استخر بوده و یکی از ارزان ترین برندهای جهانی می باشد.

اجزای پمپ استخری لئو LEO

1 . بدنه پلاستیکی پلی اتیلن

2 . شفت AISI 304 مطابق ASME استاندارد

3 . مقاومت هوزینگ (بدنه) پمپ در برابر حرارت مایعات تا +35 درجه سانتی گراد

4 . قدرت مکش تا 4 متر مکعب در دقیقه

معرفی پمپ تصفیه استخر شرکت هایوارد

شرکت فنی و مهندسی هایوارد امریکا از سال 1940 میلادی در شهر پومونا در ایالت کالیفرنیا آمریکا در بخش ساخت و تولید تجهیزات استخر با کیفیت و استاندارد بالا فعالیت دارد و از جمله برند های شاخص تولید و تامین تجهیزات استخری ، جکوزی و سونا بشمار می اید و از دسته پر فروشترین برندهای استخری در بازار ایران و جهان به حساب می اید .

امروزه برند شاخص هایوارد آمریکا در بیش از 4 کشور جهان از جمله فرانسه ، کانادا و چین و تایوان دارای کارخانه های ساخت محصولات و تجهیزات استخر، سونا و جکوزیمی باشد و در بسیاری از کشورهای جهان دارای مارکت های خوب فروش تجهیزات استخری می باشد.

برند هایوارد با استفاده از به کارامد ترین استاندارد های جهانی و تکنولوژی های مدرن و تخصص های مختلف و همچنین دارا بودن تجربیاتحرفه ایی در زمینه تولید رنج گسترده ای از انواع وسایل استخر، مانند پمپ تصفیه استخری، انواع فیلترشنی استخر، تجهیزات لایتینگ و روشنایی استخر، گرمایش اب و بخاری استخر وکلر زن و سیستم های گند زدای استخر مانند لامپ UV و ازون انتخابی مناسب برای کرفرمایانی است که قصد دارند اقدام به ساخت استخر و جکوزی در ساختمانهای مسکونی و یا استخرهای عمومی وهتل های نمایند.

پمپ های استخر هایوارد دارای گرانتی یک ساله و خدمات پس از فروش در داخل ایران است جهت خرید پمپ استخری هایوارد با بخش فروش پول تجهیز در تماس باشید .

فروش پمپ استخر هایوارد HAYWARD

پمپ تصفیه استخری هایوارد Hayward با بدنه پلاستیکی ( کامپوزیتی با پایه پلی اتیلن PE) ، خوردگی و فرسایش درمقابل گاز کلر و سایرموارد اکسید کننده موجود در آب را از میان می برد.

همه پمپهای هایوارد دارای موگیر(استرینر) اورجینال می باشد و از وارد شدن ذرات مزاحم موجود در آب استخرمانند برگ مو و شاخ و برگ درختان به داخل پمپ و خسارت به پروانه های پمپ جلوگیری میکند، همچنین این پمپ ها دارای الکترو موتور های حرفه ایی و با راندمان انرژی بالا مطابق با استاندارد ASME B73.1-2001 ASME B73.1- کشور امریکا می باشد

پمپ تصفیه استخری هایوارد Hayward در چهار سری تری استار TriStar، پاورفلو Power-Flo، سوپر پمپ Super Pump و سوپر پمپ دو Super Pump II به بازار عرضه می شوند.

تصفیه استخری هایوارد Hayward در وب سایت تخصصی تاسیسات، تنها با گارانتی و خدمات پس از فروش نمایندگان رسمی (طبق دستورالعمل شرکت اصلی) عرضه می شوند.

پمپ هایوارد استخری

1- بدنه کامپوزیتی پلاستیکی با پایه پلی اتیلن (ضد کلر)

2- جلو گیری از خوردگی در برابر کلر وسایر عوامل اکسید کننده موجود در آب استخر

3- برند معتبر سازنده الکترو موتور ساخت کمپانی A.o Smith آمریکا

4- مناسب گردش اب استخر و جکوزی

5- سایز نازل ورودی و خروجی 1 1/2 و 2 اینچ

6- بهره گیری از موگیر سترینر استاندارد و با کیفیت

7- استفاده از الکترو موتور با راندمان بالا جهت بهبود مصرف انرژی برق

پمپ تصفیه استخر هایوارد

راهنمای خرید پمپ استخر

IML پمپ تصفیه استخری

راهنمای خرید پمپ استخر
پمپ استخری IML (پمپ استخری آی ام ال)

سیستم پمپ استخری پنتاکس مدل CS

توان این پمپ ها از 1 تا 5.5 اسباست. پمپ استخری پنتاکسمدل CS از مدل پمپ های پنتاکس ایتالیا می باشد. این پمپ ها در مدل های تک فاز و سه فاز ساخته می شوند. محدوده هد در مدل های مختلف آن از 10 تا 20 متر می باشد. محدوده دبی از 15 تا 100 مترمکعب بر ساعت است. سایز دهانه ورودی و خروجی از 1 تا 3 اینچ میباشد. بیشترین فشار کاری و دمای کاری در این سری از پمپ ها 6 بار و 85 درجه سانتیگراد است. این سری از پمپ ها توانایی جابجایی آب با دبی بالا و هد کم را دارند. و قابل استفاده در سیستم های سیرکوله، کشاورزی و تصفیه استخر می باشند. این پمپ ها قابلیت استفاده در سیستم های آبرسانی خانگی و بوسترپمپ ها را ندارد و بهتر است جهت مصارف اب رسانی از پمپ های دیگر پنتاکس بهر ببرید.

مدلتوان (KW)دبیهد اب دهی(M)سایز (اینچ)
CS150/21.14812.62
CS200/21.55412.32
CSB100/20.751817.52
CSB150/21.12421.52
CS120/20.751813.82
CS200/31.55414.23
CS300/32.26017.53
CS450/43.39613.54
CST150/21.14812.32
CST200/21.55413.82
CST200/31.55414.23
CST300/32.26017.53
CST400/337221.53
CST450/43.39613.54
CST550/4496174

تصفیه استخر پنتاکس سری CH

پمپ استخری پنتاکس از سری پمپ های پنتاکس ایتالیا می باشد. این پمپ ها نیز در مدل های تک فاز و سه فاز تولید می شوند. این سری از پمپ ها به دلیل داشتن هد قابل قبول و دبی کافی کاربردهای زیادی در سیستم انتقال آب در صنعت، در کشاورزی و آتشنشانی و استخرها دارند. این سری از پمپ ها دارای قدرت 1.5 تا 5.5 اسب بخار هستند. محدوده هد از 25 تا 38 متر است. میزان دبی نیز در محدوده 25 تا 38 مترمکعب بر ساعت می باشد. برای مشاهده اطلاعات دقیق تر از مدل های مختلف روی لینک زیر کلیک کنید.

مدلقدرت (HP)دبی(M3/H)هد(M)ورودی (اینچ)خروجی (اینچ)
CH1501.53024.522
CH2102302822
CH31033033.522
CHT2102302822
CHT31033033.522
CHT40044231.832

پمپ استخر پنتاکس سری WINNER

سیستم پمپ استخر پنتاکس ایتالیا ازرایج ترین پمپ های استخر در ایران می باشد. پمپ استخری پنتاکس در مقایسه با دیگر برندها مقرون به صرفه می باشد. این پمپ برای استخر 400 مترمکعب کارایی مناسبی دارد . بدنه آن از جنس پلیمر است. شرکت پول ت

راهنمای خرید پمپ استخر
پمپ استخر پنتاکس سری WINNER

تصفیه استخر پنتاکس در دو مدل ساخت داخل و وارداتی قابل خریداری است .

پمپ استخر اطلس پول ترکیه

راهنمای خرید پمپ استخر
پپمپ مخصوص استخری با پری فیلتر BEST

شرکت اطلس پول ترکیه یکی از شاخص ترین برند های سازنده تجهیزات استخری است. این شرکت پمپ های استخری با الکترو موتور های چینی در مدل WPOOL و الکترو موتورهای ایتالیایی در مدل BEST وارد بازار میکند.

یکی از نکات برجسته این برند استفاده از متریال درجه یک در ساخت پمپ های خود مطابق استاندارد DIN است . به علت کیفیت بالای پمپ استخراطلس پول و فیلتر شنی اطلس پول در بازار اسیا و اروپا بسیار شاخص وشناخته شده هستند. در خصوص قیمت تمام شده به نیز این تجهیزات استخری اطلس پول قابل رقابت با برند های چینی میباشند.

کمپانی اطلس پول در شمال شهر استانبول ترکیه و در بخش آسیایی این شهر قرارگرفته است. این شرکت یکی از کمپانی های مطرح و معتبر ترکیه است که در زمینه طراحی و تولید وسایل استخرهای شنا و پارک ابی فعالیت میکند. محصولات ساخته شده این کمپانی به اکثرکشور جهان به طور مستقیم و از طریق نمایندگان مجاز مورد استفاده قرار می گیرد.

Atlaspool logo
تجهیزات استخری اطلس پول ترکیه (پول تجهیز)

عمده ترینتولیدات شرکت اطلس پول ترکیه شامل موارد زیر است:

-فیلتر شنی پلاستیکی پلی اتیلن وفایبر گلاس این شرکت با قابلیت تحمل فشار بالا جایگزین مناسب برای فیلترهای شنی فلزی و گالوانیزه میباشد ، مقاوم دربرابرزنگ زدگی خوردگی و مواد شیمیایی مانند کلر از مشخصات اصلی این فیلتر می باشد ، فیلتر های اطلس پول دارای شیر شش راهه ساخت کمپانی Praher  اتریش می باشد.

-پمپ های سیرکوله استخری ، جنس بدنه و پروانه غیر فلزی، دارای استرینر سرخود، مقاوم دربرابر خوردگی و مواد شیمیایی

برای خرید پمپ استخر اطلس پول و فیلتر شنی اطلس پول ترکیه و دریافت لیست قیمت

با بخش فروش پول تجهیز در ارتباط باشید

پمپ استخری ابارا

پمپ استخر داب ایتالیا

فروش پمپ تصفیه استخر داب ایتالیا در فروشگاه پولتجهیز در سایز های 0.75 اسب تا 3 اسب تکفاز با بدنه میکروپلیمر، کم صدا و مجهز به سیستم محافظت ا ولتاژ و آمپر اضافه، مخصوص تصفیه استخر و جکوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *