ساده ترین روش تصفیه استخر

ساده ترین روش تصفیه استخر

برای تصفیه آب استخر و جکوزی های خانگی روش های مختلفی از جمله نصب فیلتر شنی، موتورخانه استخر و تصفیه خانه استخر وجود دارد در این نوشتار به معرفی ساده ترین روش تصفیه استخر بپردازیم، این تصفیه باید علاوه بر سادگی کیفیت خروجی خوبی را برای استخر و جکوزی شما فراهم کند.

پول تجهیز فروشگاه تخصصی وسایل استخر و جکوزی مشاور و مجری انواع استخر عمومی و خصوصی

نقشه موتورخانه استخر خانگی

موتور خانه استخری خانگی با کلیک بر روی بخش زیر قابل دانلود می باشد، بهترین متریال برای ساخت لوله کشی استخر سایز 63 برای تخلیه و سایز 50 برای لوله کشی اسکیمر و دهش می باشد، جهت اموزش چسباندن لوله واتصالات یو پی وی سی استخر بر روی بخش زیر کلیک کنید.

قیمت ساده ترین روش تصفیه استخر

  • لوله و اتصالات 5 میلیون
  • پمپ تصفیه استخر 10 میلیون
  • فیلتر شنی 12 تا 18 میلیون
  • کلر زن خطی 3 میلیون

ساده ترین روش لوله کشی استخر

ساده ترین روش لوله کشی استخر

برای لوله کشی استخر های خانگی سایز لوله مکش یا تخلیه 63 و سایز لوله دهش 50 میلیمتر است. ساده ترین روش لوله کشی استخر استفاده از لوله و اتصالات UPVC می باشد زیرا میتوانید با چسب و به سادگی و بدون نیاز به ابزار خاصی آنها ار بهم متصل کنید . نقشه موتور خانه استخر خانگی از لینک بالا قابل دانلود می باشد . هر سوال در بخش لوله کشی استخر را می توانید از بخش فنی پولتجهیز بپرسید.

آموزش مراحل ساده لوله کشی استخر

ابتدا یک مسیر لوله کشی از کف استخر برای تخلیه آب با استفاده از لوله UPVC استخری در نظر بگیرید. اگر استخر شما زیر 60 متر مکعب است قطر این لوله 63 میلیمتر باشد، لوله اسکیمر را نیز به همین لوله اصلی تخلیه متصل کنید که سایز آن با توجه به مدل اسکیمر بین 63 تا 50 میلیمتر متغییر است ، در نظر داشته باشید برای اتصال لوله به اسکیمر به یک بوشن مغزی 1.1/2 اینچ یا 2 اینچ نیاز دارید. برای نصب اتصالات استخری upvc به لوله یو پی وی سی هیدرو پول از چسب ، کلینر و پرایمر استفاده کنید.

لوله کشی موتورخانه استخر خانگی

بعد از ورود لوله تخلیه به موتور خانه ، وارد پمپ استخری موگیر دار می شود ، قبل و بعد پمپ استخری از موگیر و شیر یک طرفه استفاده کنید، معمولا سایز لوله ورودی به پمپ تصفیه استخری 63 میلیمتر و خروجی 50 است ، در ادامه لوله کشی موتور خانه استخر فیلتر شنی، گرمایش استخر و سیستم کلر زنی یا لامپ یو وی استخر قرار دارد و کل این مسیر سایز لوله 50 میلیمتر است.

ساده ترین روش تصفیه استخر نصب کلر زن استخر

جهت افزایش راندملن سیستم کلر زنی استخر، از روش لوله کشی کنار گذر یا ( بای پس) استفاده کنید، توصیه می شود برای مبدل حرارتی استخر و لامپ UV استخر نیز لوله کشی استخری کنار گذر در نظر بگیرید.

لوله کشی موتور خانه استخر

ساده ترین روش تصفیه استخر جارو استخری

ساده ترین روش تصفیه استخر

این سیستم با کمک یک جارو استخری که برگرفته از پمپ تصفیه استخری موگیردار، فیلتر کاتریجی استخر یا فیلتر شنی و شلنگ و سرجارو می باشد عملیات تصفیه آب استخر انجام می شود . عدم نیاز به لوله کشی استخر، و قابل حمل بودن پکیج از امتیازات این روش در تصفیه استخر می باشد. جارو استخری مجهز به فیلتر کاتریجی از هدر رفت آب جلو گیری می کند و علاوه بر تصفیه کردن آب استخر امکان جمع آوری جلبک ها و برگ از کف استخر را فراهم می سازد. قیمت تمام شده تصفیه استخر بدون لوله کشی با روش جارو استخری فیلتر دار نصبت به سایر روش های تصفیه استخر اقتصادی تر می باشد. برای استعلام قیمت با پولتجهیز در تماس باشید.

ساده ترین روش تصفیه استخر

جارو استخری مجهز به فیلتر کاتریجی

از مشکلات این روش این است که در مدت زمان تصفیه جارو استخری باید در کنار استخر قرار داشته باشد و ممکن است از نظرزیبایی دلچسب نباشد.اما با توجه به سادگی نصب و استفاده و عدم نیاز به لوله کشی و قیمت تمام شده اقتصادی بسیار کاربردی است.

پکیج تصفیه استخر روش ساده تصفیه استخر

ساده ترین روش تصفیه استخر

وقتی بحث سادگی و نصب سریع تصفیه استخر مطرح می شود، اولین و ساده ترین روش تصفیه آب استخر را می تواند استفاده از پکیج دیواری تصفیه استخر دانست در ادامه این متن به مزایا و معایب استفاده از پکیج دیواری استخر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

امتیازات تصفیه آب استخر با پکیج دیواری

  • نصب ساده و سریع.
  • تصفیه استخر بدون لوله کشی با پکیج تصفیه دیواری.
  • مصرف برق کم.
  • امکان جابه جا کردن برای استخر دیگر.

معایب استفاده ار پکیج های دیواری تصفیه استخر

  • دید بصری نامناسب به علت اکسپوز بودن فیلتر دیواری تصفیه استخر.
  • کمبود لوازم یدکی در صورت خراب شدن فیلترهای دیواری استخری در گذشت زمان.
  • خطر اتصال برق به علت قرار گرفتن کل تجهیز در آب در صورت تخریب آب بندی دستگاه.
  • عدم توانایی گرم کردن آب استخر و جکوزی.
  • امکان تصفیه شیمیایی و تنظیم ph در فیلترهای دیواری استخر وجود ندارد.
  • عدم تصفیه بیولوژیکی و میکروبی آب در پکیج دیواری استخر.

پکیج دفنی تصفیه استخر

پکیج دفنی تصفیه استخر

استفاده از پکیج های دفنی تصفیه استخر امتیازات زیاد دارد ضمن نصب سریع و تصفیه کامل قیمت های مناسبی دارند و امکان نصب مبدل گرمایشی استخر نیز فراهم است. در ادامه به معرفی امتیازات و نقاط منفی پکیج های دفنی استخر می پردازیم.

امتیازات استفاده از پکیج دفنی تصفیه استخر

  • امکان تعمیر و نگهداری آسان با گذر زمان.
  • لوازم یدکی مشترک و فراوان.
  • امکان نصب گندزدایی با ازون و لامپ یو وی و تزریق کلر برای استخر و جکوزی فراهم است.
  • نصب سیستم گرمایش استخری امکان پذیر است.
  • با دفن در زیر زمین هیچ فضایی را نمی گیرند و دید بصری نامناسب ندارند.

نقاط منفی پکیج های دفنی تصفیه آب استخر و جکوزی

  • به علت وارداتی بودن قیمت بالایی دارند.
  • نسبت به موتورخانه استخر اجر چینی و بتنی طول عمر کمتری دارند.
  • به علت فشرده بودن تعمیرات و نگهداری پیچیده وسختی دارند.

ساده ترین روش تصفیه استخر (ساخت موتورخانه استخر)

استاندارد ترین روش تصفیه و گرمایش استخر ساخت موتورخانه مرکزی استخر است. شاید ساخت این موتورخانه نسبت به نمونه های بالا پیچیده تر باشد اما نگهداری تصفیه خانه استخر با روش موتورخانه مرکزی استخر آسانترین روش تصفیه استخردر طول زمان است. درواقع با ساخت موتورخانه استخر در سال های آینده مشکلات نگهداری در تصفیه استخر خود نخواهید داشت. در محل موتورخانه استخر کلیه تجهیزات تصفیه جکوزی و استخر و سونا ازقبیل: فیلتر شنی، پمپ تصفیه استخر، پمپ جت یا ماساژ جکوزی دستگاه تصفیه و ضد عفونی استخر و جکوزی مانند ازون ساز، لامپ یو وی، و مبدل حرارتی استخر و جکوزی در کنار تابلو برق استخر در یک فضا مشترک نسب می شوند.

ساده ترین روش تصفیه استخر کلام پایانی

هر وقت کلام به سمت سادگی و ارزان شدن می رود انچه از ذهن میگذرد، کاهش کیفیت برگرفته از این سادگی است. در تصفیه ساده آب استخر نیز این موضوع دور از ذهن نیست ! اگر قصد تصفیه آب استخر با روش های نه چندان پیچیده مثل پکیج دیواری استخر یا پکیج دفنی تصفیه استخردارید باید بدانید که این روش های در مقایسه با ساخت موتورخانه استخر کیفیت پایین تری خواهند داشت. شاید نصب این سیستم ساده باشد ولی نگهداری وسرویس این روش تصفیه استخر ساده نخواهد بود، امکان روبرو شدن با مشکلات کمبود لوازم یدکی و بکواش از جمله دشواری های روش های ساده تصفیه استخر است.

پولتجهیز فروشگاه تخصصی وسایل استخر سونا و جکوزی و مشاور و مجری تخصصی ساخت انواع استخر های عمومی وخصوصی و ساخت جکوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *