راهنمای خرید فیلتر استخر

شاید اولین سوال برای شما پیش آمده باشد که آیا راهنمای خرید فیلتر استخر برای ساخت یک استخر یا جکوزی کوچک ویلایی هم کاربردی دارد؟ وآیا اصلا در یک استخر خصوصی شخصی نیازی به تصفیه آب استخر است؟

جواب سوال شما مثبت است. خرید فیلتر استخر در ساختمان های خصوصی بسیار با اهمیت است.

از انجایی که در استخر های خانگی تست و آنالیز آب استخر توسط وزارت بهداشت به صورت دوره ایی انجام نمی شود در اکثر استخر های خانگی که از پمپ و فیلتر مناسب بهره گرفته نمی شود میکروب ها و ویروس های بسیار خطرناکی وجود دارد که سلامت شنا گران را به خطر می اندازد علاوه براین معمولا کاربران استخر های خانگی دانش چندانی در موضوع نگهداری تصفیه خانه استخر ندارند از این رو راهنمای خرید فیلتر استخربه شما کمک را می کند که از فیلتر شنی مناسب با کاربری آسان استفاده کنید.

پولتجهیز فروشگاه تخصصی استخر سونا وجکوزی و ساخت صفر تا صد استخر.

راهنمای خرید فیلتر استخر
راهنمای خرید فیلتر استخر

فیلتر شنی استخر چیست

همانطور که از اسم آن مشخص است فیلتر شنی استخر با کمک شن یا سیلیس (دانه ریز) اقدام به تمیز کردن آب استخر و جکوزی میکند. بعد از گذر آب از میان مدیا یا زرات کریستال زرات کوچک معلق در آب در بین زرات سیلیس گیر کرده و آب خروجی زلال می شود.

ساختار فیلتر شنی

فیلتر شنی جکوزی و استخر برگرفته از دو نازل ورودی و خروجی بدنه فیلتر و شیر شش راهه بکواش فیلتر تشکیل شده است. بعد ار گذشت آب کثیف از قسمت بالای فیلتر شنی استخر آب از نازهای انتهایی فیلتر خارج می شود و قابل استفاده است. در زمان ( بکواش) یا شستشوی فیلتر شنی جهت جریان توسط شیر شش راهه معکوس می شود و عملیات بکواش انجام می شود.

فیلتر تصفیه استخر

فیلتر شنی پلاستیکی یا فیلتر شنی فایبرگلاس

در بخش مقالات پولتجهیز به علت اهمیت موضوع به مقایسه کامل فیلتر شنی پلاستیکی استخر و جکوزی و فیلتر شنی فایبرگلاس پرداخته شده است . به صورت خلاصه فیلتر های فایبر گلاس از متریال گران قیمت تری ساخته میشوند و کیفیت بالا تری نسبت به فیلتر های شنی پلاستیکی دارند اما به علت قیمت بالای انها دراکثر موتورخانه استخرهای خانگی مورد توجه قرار نمی گیرند.

فیلترشنی شیر از بغل یا شیر از بالا

راهنمای خرید فیلتر استخر
مقایسه فیلتر شنی شیر از بغل یا از شیر از بالا

فشار استاتیکی بر روی بدنه فیلتر های شنی شیر از بالا بسیار زیاد می باشد از این رو اکثر این مدل ها با سوراخ شدن بدنه فیلتر روبرو میشوند. همانطور که در عکس های زیر ملاحظه میکید اکثر فیلترهای پلاستیکی شیر از بالا در دیواره فیلتر با نشتی روبرو می شوند لذت پیشنهاد در صورت تمایل به خرید فیلتر استخری شیر از بالا ازمتریال فایبر گلاس که از جنس مقاوم تری دارد استفاده کنید و یا از فیلترهای شیر از بغل که در برابر فشار به دیواره فیلتر مقاوم سازی شده اند استفاد کنید.

مشکل فیلتر های شنی شیر از بالا

فیلتر شنی جکوزی

دمای آب جکوزی حدود دمای 43 تا48 درجه سانتی گراد دارد لذا فیلتر شنی جکوزی باید نسبت به دمای بالای آب مقاوم باشد، نرخ تصفیه آب جکوزی هر نیم ساعت یک بار است و سایز فیلتر شنی جکوزی بنا برحجم آب جکوزی انتخاب می شود.

سایز مناسب فیلتر شنی

با مراجعه به کاتالوگ هر فیلتر شنی استخردبی آب استاندارد آن مشخص می شود هر فیلترشنی بر اساس قطر آن برای سایز مشخصی از استخر یا جکوزی کاربرد دارد. با مراجعه به جدول راهنمای انتخاب تجهیزات استخر پولتجهیز امکان انتخاب سایز مناسب فیلتر شنی بر اساس سایز استخر و جکوزی شما فراهم است.

راهنمای خرید فیلتر استخر

محل نصب فیلتر شنی

برای نصب صحیح فیلتر شنی از نیرو های متخصص کمک بگیرید و اگر خودتان تجربه این کار را ندارید شخصا ان را نصب نکنید. بهترین محل موتورخانه استخر ارتفاع نیم متر پایین تر از کف استخر می باشد. محل عبور برای عملیات نگهداری در سال های آینده درمحل نصب فیلتر شنیدر نظر داشته باشید.

راهنمای خرید فیلتر شنی

فروشکاه های زیادی به شما در خرید فیلتر شنی راهنمایی میکنند، سعی کنید فیلتر شنی خود را از محل های معتبر با گرانتی خریداری کنید. جهت خریدفیلتر های شنی و راهنمایی در انتخاب سایز فیلتر استخر و جکوزی با پولتجهیزدر تماس باشید.

چه مواردی درخرید فیلتر استخر اهمیت دارد

  • سایز استخر
  • ابعاد جکوزی
  • کاربری استخر
  • سر پوشیده یا رو باز بودن استخر

قیمت فیلتر شنی کوچک (راهنمای خرید فیلتر استخر)

اگر یک استخر کوچک زیر 35 متر مکعب در ویلا دارید و قصد خرید یک فیلتر شنی برای ان دارید قیمت یک فیلتر شنی کوچک و استاندارد در حال حاضر حدود 150 دلار براورد می شود که به این عدد پمپ تصفیه با حدود قیمت 300 تا 350 دلار اضافه کنید.

فیلترشنی اطلس پول

اگر کیفیت و قیمت مناسب را باهم میخواهید فیلترشنی اطلس پول انتخاب مناسبی برای شما است. کارخانه اطلس پول در کشور ترکیه و شهر استانبول است و این محصول فقط برند نیست. لوازم یدکی این فیلتر به فراوانی درایران یافت میشود و شیر و بدنه این فیلتر از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است، علاوه بر این بدنه فیلتراطلس پول استوانه ایی شکل و از راندمان بالاتری نسبت به فیلتر های خمره ایی شکل دارد و مهم ترین بخش شیر از کنار بودن این فیلتر است که طول عمر فیلتر را از نظر فشار های استاتیکی بالا می برد.

نتیجه گیری راهنمای خرید فیلتر استخر

به صورت خلاصه از فیلتر استخری با برند های شناخته شده در بازار های جهانی خرید کنید برخی از برندهای تجهیزات استخر وارداتی در ایران در هیچ مارکت خارجی وجود خارجی ندارد و فقط برند هستند که یک وارد کننده از یک کارگاه در چین در خواست تولید و زدن این مارک را بر روی محصول انها کرده لذا این محصولات از استاندارد خاصی پیروی نمیکند اگر محصولی در سایت های فروش انلاین بین المللی مثل amazon یا alibaba موجود نبودیا حداقل در نقشه گوگل مپ کارخانه این شرکت قابل پیدا شدن نبود یا با سرچ این برند فقط لینک های فارسی پیدا شد احتمالا این محصول برند است وهمچین برند و کارخانه ایی وجود خارجی ندارد پس این محصولی قابل اعتماد نیست.

فیلترهای شنی شیر از بغل استوانه ایی به فیلتر های شیر از بالا خمره ایی اولویت دارد، و بهتر است از متریال فایبرگلاس بدنه فیلتر شنی را انتخاب کنید.پولتجهیز فروشگاه تجهیزات استخر سونا وجکوزی.

در حال حاضرفیلتراطلس پول ترکیه atlasgruphavuz هم از نظر اقتصادی و هم از نظر کیفیت یک از بهترین فیلتر های استخری را در ایران برای فروش موجود دارد که با گارانتی و کیفیت بالا قابل عرضه است.

راهنمای خرید فیلتر استخر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *