ساخت گلخانه با لوله UPVC

ساخت گلخانه  با لوله  UPVC

مقاومت upvc به هیومیک اسید

از انجایی که یکی از کود های شیمیایی رشد سیستم هیدروپونیک ماده هیومیک اسید است و ph این محصول اسیدی است باید لوله واتصالات مقاوم به اسید استفاده شود . که لوله و اتصالات UPVC این مقاومت را دارا می باشد. ساخت گلخانه با لوله UPVC

ساخت گلخانه  با لوله  UPVC

بهداشتی بودن لوله واتصالات یوپی وی سی

از انجایی که در محیط های هیدروپونیک امکان رشد قارچ بسیار بالا است استفاده از متریال های بهداشتی جهت لوله کشی گلخانه بسیار اهمیت دارد لوله و اتصالات یو پی وی سی به علت ساخت با متریال های درجه یک اکان رشد قارچ را به صفر می رساند.

ساخت گلخانه  با لوله  UPVC

اب بندی خوب با چسب وکلینر UPVC

یکی از نکات با اهمیت در ساخت لوله کشی کلخانه اب بند بودن سیستم پایپینگ خصوصا در فشار های بالا است. این وجه تمایز در لوله و اتصالات یو پی وی سی با وجود چسب های هیدروسیل و فیوژن و پرایمریوپی وی سی برای اتصالات UPVC اهمیت بالایی دارد. جهت خرید چسب استخر وخرید چسب لوله واتصالات UPVC می توانید با ما در ارتباط باشید.گروه پول تجهیز

ساخت گلخانه با لوله UPVC

انعطاف پذیری بالا در طراحی

از انجایی که لوله اتصالات UPVC دارای رنج گسترده ایی از اتصالات است و دسترسی سازندگان گلخانه را جهت انتخاب انواع اتصالات UPVC باز میزارد و میتوانند طراحی های هوشمندانه تری داشته باشند.

مقاومت به قارچ و افات گیاهی

یکی از مشکلات رایج در گلخانه افات گیاهی هستند جهت از بین بردن این افات از سموم مختلف تماسی به صورت مه پاش یا محلول در اب استفاده میشود.

. اکثر سموم دارای ترکیبات بنزن وفرمالدهید هستند مانند امید کلرو پراید یا دیفوکول یا تترادیفون نکته مهم در خصوص این سموم ترکیب با لوله های فلزی و پلیمری است که ضمن تغییر ساختار شیمیای سموم و کاهش تاثیرباعث خوردگی لوله ها می شود ولی در خصوص لوله اتصالات UPVC این موضوع بع علت متریال خاص این لوله ها مشکل ساز نمی شود.

مقاوت به سموم و کود های شیمیای محلول در اب برای لوله اتصالات UPVC

گواهینامه FDA (تاییدیه FDA) سازمان غذا و دارو امریکا

از انجایی که اکثر کشت های هیدروپونیک برای کشت مواد و دانه های غذایی به کار میروند. لذا بهداشتی یودن بستر کشت و لوله کشی اهمیت بالایی دارد لوله اتصالات UPVC با پاس کردن گواهی نامه FDA سازمان غذا ودارو امریکا

متریالی تایید شده جهت انواع کشت های هیدرو پونیک و کشاورزی پایدار است.

قابلیت اسید شوری در دوره های نگهداری و باز سازی

مقاومت لوله و اتصالات UPVC به نور خورشید و اشعه UV

در گلخانه های به علت شدت بالای نور خورشید (در حدود ده هزارلوکس) استفاده از هر نوع لوله پلیمری از قبیل پولیکا و پلی پرو پیلن امکان پذیر نیست.

لوله اتصالات UPVC با دارا بودن پوشش های مقاوم به نور خورشید امکان بهره گیری در فضا های دارای شدت یوی بالا مانند گل خانه را فراهم میکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *