لیست قیمت اطلس پول

لیست قیمت اطلس پول

لیست قیمت اطلس پول

قیمت تجهیزات استخر اطلس پول

لیست قیمت اطلس پول ، پولتجهیز فروشگاه تجهیزات استخر سونا وجکوزی نمایندگی Atlaspool ترکیه، دانلود لیست قیمت Atlaspool از نوار مشکی رنگ زیر امکان پذیر است. برای مشاوره فنی ساخت استخر و طراحی موتورخانه استخر یا دریافت موجودی کالا با پولتجهیز در تماس باشید.

بروز شده در زمستان 1402

اطلس پول

گروه اطلس پول ترکیه از زیر مجموعه های برند پیمتاش در بخش لوله و اتصالات UPVC و فروش تجهیزات استخر ، با حجم زیاد پروژه های آبی از جمله، پارک های آبی، استخر های شنا عمومی و خصوصی در کشور ترکیه، وکشورهای اروپایی و آسیا به یکی از نام های تجاری معروف در بخش وسایل استخر در جهان تبدیل شده است.

لیست قیمت اطلس پول

لیست قیمت اطلس پول

پولتجهیز به صورت ماهانه لیست قیمت تجهیزات اطلس پول را به روز رسانی میکند. شما خریداران محترم میتواینید برای استعلام موجودی تجهیزات استخر اطلس پول و دریافت مشاوره فنی در بخش خرید پمپ اطلس پول و فیلتر شنی … با ما در تماس باشید.

پمپ اطلس پول

پمپ سری بست Atlaspool با دارا بودن موگیر سرخود و پروانه بزرگ ( دبی بالا) . از جمله بهترین پمپ های تصفیه استخری موجود در بازار است. این پمپ ها از الکتروموتور های اروپایی بهره می برند و طول عمر بسیار بالایی دارند. دبی pump best Atlaspool نسبت به پمپ های مشابه استخری در قدرت موتور یکسان بالاتر است، از این رو باید مطابق کاتالوگ نسبت به انتخاب آن اقدام کرد. برای مثال: پمپ 1 اسب سری best اطلس پول دبی 17 متر مکعب بر ساعت را تولید میکند.

پمپ اطلس پول
پمپ اطلس پول
لیست قیمت اطلس پول

لیست قیمت اطلس پولفیلتر اطلس پول

دستگاه فیلتر شنی اطلس پول در دومتریال پلاستیکی و فایبرگلاس تولید می شود، متریال فایبرگلاس از کیفت بالاتری بهره می برد و قیمت گران تری دارد. معمولا برای تصفیه

فیلتر شنی اطلس پول فایبرگلاس

متریال فایبرگلاس از بهترین جنس های قابل استفاده جدهت استفاده در موتورخانه استخر است. فایبرگلاس در برابر اسید، کلر و ازون مقاوم است. فیلتر شنی فایبرگلاس تا دمای 44 درجه سانتی گراد مقومت بالایی دارند لذا در تصفیه آب جکوزی کاربرد دارند. این فیلتر ها در قطر های 40 تا 920 سانتی متر تولید می شوند و در دو نوع شیر از کنار و شیر از بالا تولید می شوند.

فیلتر اطلس پول
فیلتر اطلس پول
لیست قیمت اطلس پول
مشخصات فنی فیلتر شنی اطلس پول ( فایبرگلاس)

فیلتر شنی اطلس پول پلاستیکی

جنس بدنه فیلتر های فشنی مدل ECO ( ECOSTAR) از پلاستیک (پلی اتیلن) می باشد. از نظر افتصادی ایم فیلتر قیمت مناسبی دارد. ولی برای جکوزی ودمای بالای 33 درجه سانتی گراد توصیه نمی شود. برای استخر های صنعتی یا دما بالا توصیه می شود از فیلتر های فایبرگلاس اطلس پول که بدنه مقاوم تری دارند استفاده کنید.

فیلتر شنی اطلس پول
لیست قیمت اطلس پول
مشخصات فنی فیلتر شنی اطلس پول ( پلاستیک)

کلرزن اطلس پول

کلرزن اطلس پول

دوزینگ پمپ اطلس پول

دوزینگ پمپ اطلس پول
دوزینگ پمپ اطلس پول

کلرزن نمکی اطلس پول

کلرزن نمکی اطلس پول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *