پیمانکار استخر در دماوند

پیمانکار استخر در دماوند
پولتجهیز مجری ساخت استخر در دماوند

پولتجهیز پیمانکار استخر در دماوند به صورت تخصصی اجرای صفر تا صد ساخت استخر، سونا و جکوزی شما را با گارانتی شرکتی آب بندی استخر و سلامت کار طراحی و اجرای استخر و موتورخانه استخر شما را بر عهده می گیرد. منطقه دماوند و لواسان به علت اقلیم سردسیر در ساخت استخر پیچیدگی های خاصی دارد که در صورت توجه نکردن به این نکات در ساخت استخر، جکوزی و استخر شما با شکست و نشتی روبرو خواهد شد . پولتجهیز مجری تخصصی ساخت استخر های بتنی در نقاط سردسیر با سال ها تجربه و دانش فنی به فرمول تخصصی در ترکیب افزودنی های بتن در ساخت استخر دست پیدا کرده است که خیال شما را از هر گونه مشکل در آینده راحت می سازد.

قرارداد پیمانکار استخر در دماوند

در ساخت استخر خرید متریال از جمله نوع سرامیک استخری، کشور سازنده تجهیزات استخر ازجمله پمپ تصفیه، فیلتر شنی و … و برند نوار واتر استاپ و کیفیت ژل میکرو سیلیس ، رنج گسترده ایی دارد. در واقع خرید بسیاری از این زیرساخت ها به کیفیت ساختمان شما و البته سلیقه کرفرما مربوط میشود از این رو در یک قرار داد پیمانکاری ساخت استخر شما اجرت ساخت استخر را به صورت صفر تا صد پرداخت می کنید. اما متریال های و مواد اولیه ساخت استخر را به صورت شخصی خریداری میکنید. پولتجهیز مجری ساخت استخر در دماوند با گرانتی پنج ساله.

مزایا قرار داد پیمانکاری ساخت استخر

همان طور که بیان شد در این روش شما نظارت مستقیم در خرید وسایل و تجهیزات استخر خود دارید علاوه بر این ک ه میتوانید با کیفیت و سلیقه مورد نظر خود خریداری می کنید. امکان خرید دست اول و بدون واسطه برای خرید متریال های استخر برای شما فراهم می شود و هزینه ساخت شما کاهش پیدا میکند.

هزینه مصالح ساخت استخر

محاسبه دقیق مصالح ساخت استخر به موارد زیر بستگی دارد:

  • استخر شما چه ابعادی دارد، ایا مکعبی شکل است یا اشکال کرو و خمیده دارد
  • قصد استفاده از استخر به صورت چهار فصل دارید یا تابستانه؟
  • موتورخانه استخر شما ب ویلا مشترک است یا خیر؟
  • آیا همزمان قصد ساخت جکوزی دارید؟
  • از سرامیک ایرانی یا ایتالیایی برای استخر استفاده میکنید؟
  • استخر سر پوشیده است یا سر باز؟
  • در کدام منطقه دماوند قصد ساخت استخر را دارید ( در منطقه شما ساخت و ساز ممنوع نیست؟)
  • از بتن اماده برای ساخت استخر بهره می برید یا با میکسر در محل استخر باید ساخته شود؟
  • ایا در پروژه شما امکان عبور بابکت برای گود برداری است، یا باید به صورت دستی گود برداشت؟
  • از چه برند پمپ تصفیه استخری و فیلتر شنی استخری برای تصفیه آب استخر استفاده میکنید؟
  • برای ضد عفونی آب از سیستم تزریق کلر بهره می برید یا ازون ژنراتور یا اشعه یو وی؟
  • قصد ساخت ساخت استخر بی نهایت Infinity Pool دارید یا استخر اسکیمری( سنتی)؟
پیمانکار استخر در دماوند
استخر OVER FLOW D یا سر ریزی

موارد بالا عوامل تعیین کننده هزینه مصالح ساخت استخر شما را مشخص می کند. جهت استعلام قیمت دقیق تر و مشاوره می توانید با کارشناسان پولتجهیز در ارتباط باشید.

بتن ریزی و قالب بندی استخر در دماوند

به علت سرمای زیاد درمنطقه دماوند حتما باید بتن را از نظر کشسانی مقاوم کرد. در ساخت بتن ستخر از ارماتور 14 با شبکه 15 سانتی متر برای تنش های بزرگ و الیاف پلی پرو پیلن جهت تنش های ریز همراه با ژل میکرو سیلیس و رزین SR12 و Z90 , و هم چنین دردصد مشخص ضد یخ بهره و برخی دیگر از افزودنی های بتن بهره میبریم.بعد از سال های کار ساخت استخر در مناطق سردسیر ما به بهترین فرمول مناسب و استاندارد در بتن استخری دست پیدا کرده ایم که ساخت استخر شما رابا افتخار گارانتی میکند.

آب بندی و سرامیک کاری استخر

آب بندی و سرامیک کاری استخر
آب بندی و سرامیک کاری استخر

بعد از مرحله گود برداری و مش بندی استخر و قالب بندی لوله کشی و بتن ریزی استخر مرحله دوم یا آب بندی وسرامیک کاری استخر اغاز می شود. انتخاب صحیح رزین به میزان استاندارد بسیار با اهمیت می باشد. اگر مرحله آب بندی استخر اشتباه صورت گیرد در آینده باعث تخریب کل سازه استخر خواهد شد و امکان مجدد آب بندی استخر بعد از مرحله سرامیک کاری نخواهد بود.

پولتجهیز پیمانکار استخر در دماوند مشاور تخصصی شما در بخش ساخت و اجرای استخر می باشد.

موتورخانه استخر و لوله کشی استخر و جکوزی

بدون شک موتورخانه استخر قلب استخر می باشد. تمام مراحل تصفیه و ضد عفونی آب استخر و همچنین گرمایش آب جکوزی و استخر در فضای موتورخانه استخر صورت میگیرد. انتخاب ابعاد مناسب برای موتورخانه وتصفیه خانه استخر و جکوزی و همچنین نصب. صحیح لوله کشی استخر و سایزینگ مناسب تجهیزات تصفیه آب از جمله : فیلتر شنی، کلر زن، مبدل حرارتی استخر، دیگ و مشعل استخر و همچنین تهویه مطبوع استخر از وظایف طراح و پیمانکار استخر می باشد .

استخر سر ریزی ( استخر بینهایت)
نقشه موتورخانه استخر سر ریزی

نمونه طراحی و اجرای استخر سر ریزی همراه با بالانس تانک یا مخزن تعادل، این شیوه ساخت استخر به روش استخر بینهایت یا بدون لبه مرسوم است و از شیوه های مدرن ساخت استخر حساب می شود.

پیمانکارتاسیسات استخر در دماوند

بخش تاسیسات استخر در شهر دماوند به علت دمای پایین هوا در فصل زمستان بسیار با اهمیت است. اگر تاسیسات استخر در شهر های سردسیر مانند دماوند فیروزکوه و لواسان صحیح اجرا نشود یخ زدن استخر به سازه استخر صدمه زده و استخر را تخریب می کند. اجرای تاسیسات استخر در دوبخش مورد بررسی قرار میگیرد:

تاسیسات تصفیه استخر

تاسیسات تصفیه آب استخر و چکوزی در دو دسته تصفیه فیزیکی وشیمیایی تقسیم می شود.

تصفیه فیزیکی آب شامل:

فیلتر شنی، پمپ تصفیه و اشعه یو وی می شود.

تصفیه شیمیایی آب استخر شامل:

کلر زن خطی یا دوزینگ پمپ تزریق اسید و کلر و همچنین ازون ژنراتور و سیستم AOP از تجهیزات استفاده در بخش تصفیه شیمیایی آب استخر به شمار می اید.

تاسیسات گرمایش استخر

منطقه دماوند در بعضی از بخش ها در فصل زمستان دمای منفی 15 درجه سانتی گراد را تجربه می کند. استفاده از پکیج گرمایشی در استخر های چهار فصل در این منطقه کاربردی ندارد. برای گرمایش استخر در دماوند لواسان و فیروز کوه و سایر مناطق سرد سیر باید از دیگ، مشعل و مبدل حرارتی استفاده کرد.

گرمایش مشترک استخر و ویلا در دماوند

امکان نصب مشترک موتورخانه گرمایش استخر و وساختمان یکی از بهترین و اقتصادی ترین گزینه ها است. در این روش از یک دیگ (بویلر) مشترک جهت گرمایش ساختمان، آب گرم مصرفی، گرمایش استخر (همراه با مبدل حرارتی استیل)، و گرمایش جکوزی در نظر گرفته می شود . پولتجهیز پیمانکار استخر در دماوند امکان نصب همزمان موتورخانه گرمایش استخر و جکوزی و ساختمان در یک مجموعه را برای شما فراهم میکند.

موتورخانه مشترک استخر و ساختمان
موتورخانه مشترک استخر و ساختمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *