موتورخانه استخر

موتورخانه استخر

تخصص پولتجهیز طراحی و انتخاب تجهیزات موتورخانه استخر سونا و جکوزی وموتورخانه گرمایشی ساختمان به صورت مشترک می باشد. جهت استعلام قیمت تجهیزات موتورخانه و تصفیه خانه استخر شامل پمپ وفیلتر تصفیه کلر زن و ژنراتور ازون و لامپ uv یا سیستم گرمایش استخر و تابلو برق استخر با ما در تماس باشید.

محاسبه هزینه ساخت موتورخانه استخر خانگی با 50 میلیون

پمپ تصفیه استخر (اقتصادی) : 10 میلیون تومن

فیلتر شنی استخر (اقتصادی) :10 میلیون تومن

کلرزن خطی : 2 میلیون تومن

دیگ گرمایش استخر فولادی و مشعل : 26 میلیون تومن

منبع انبساط : 2 میلیون تومن

موتورخانه استخر به فضایی گفته می شود که تجهیزات تصفیه استخر و گرمایش آب را در خود جای می دهد. طراحی موتورخانه استخر بر اساس استاندارد DIN کشور آلمان انجام می شود، طول عرض و ارتفاع استخر را باید طوری در نظر گرفت که علاوه بر جای دادن راحت وسایل موتورخانه استخر در ان امکان بازدید های ماهانه و تعمیر و نگهداری سالانه نیز فراهم باشد. معمولا بخشی از فضای موتورخانه استخر جهت نگهداری کلر و سیلیس فیلتر استخر و همچنین لوازم نگهداری استخر مثل جارو در نظر گرفته می شود. لازم به توجه است که محل نصب تابلو برق استخر نیز در داخل موتورخانه استخر در نظر گرفته می شود.

موتورخانه استخر
تصفیه خانه استخر شیشه ایی

موتورخانه استخربا ارتفاع استاندارد

ارتفاع تصفیه خانه استخر مطابق استاندارد DIN حداقل باید 2200 سانتی متر باشد. لازم به توجه است این ارتفاع برای استخرهای عمومی با سایز فیلترهای بزرگ افزایش پیدا می کند. برای مثال در استخر های شنا قهرمانی حداقل ارتفاع موتور خانه استخر 3.8 متر می باشد، با توجه به ارتفاع زیاد فیلترهای شنی DIN استاندارد و در نظر گرفتن شرایط بازرسی و نگهداری این فیلتر های و همچنین بویلر استخر ارتفاع موتورخانه استخر بسیار اهمیت پیدا می کند. قبل از سفارش خرید فیلتر شنی استخر و سیستم گرمایش استخر که شامل دیگ و مخزن کویلی و مبدل های حرارتی استخر می شود ارتفاع انها را با سازنده یا فروشنده بررسی کرده و با ارتفاع موتورخانه استخر خود مقایسه فرمایید.

گروه پول تجهیز فروش تخصصی تجهیزات استخر سونا و جکوزی

نقشه موتورخانه استخر خانگی

موتورخانه استخر عمومی
موتورخانه استخر عمومی

این نقشه توسط مهندس مکانیک در نرم افزار اتوکد ترسیم میشود و در ان سایز لوله استخر و مسیر لوله کشی موتورخانه استخر و جکوزی مشخص میشود جهت درسفارش طراحی نقشه موتورخانه استخر و جکوزی مخصوص استخر شما میتوایند با بخش فنی پولتجهیز تماس بگیرید . در زیر فایل نمونه قابل دانلود تصفیه خانه استخر و موتور خانه استخر قابل دانلود می باشد.

برای دانلود نقشه موتورخانه استخر خانگی به لینک زیر مراجعه کنید.

نقشه موتورخانه استخر

انتخاب وسایل موتورخانه استخر

یکی از سوالات رایج برا افرادی که قصد راه اندازی یک استخر و جکوزی در ویلا یا باغ خود را دارند این است که موتورخانه استخر و جکوزی شامل چه وسایلی می باشد؟ درموتورخانه استخر دو دسته کلی از تجهیزات قرار می گیرد. دسته اول وظیفه ضد عفونی و گندزدایی آب استخر را دارند که به این بخش تصفیه خانه استخر نیز گفته میشود و بخش دوم تجهیزات گرمایشی استخر و جکوزی هستند در ادامه به معرفی جامع هر دو بخش خواهیم پرداخت.

سایز لوله ورودی موتورخانه استخر

انتخاب سایز لوله خروجی استخر که وظیفه انتقال آب استخر را به موتورخانه استخر دارد به پارامتر هایی مختلفی از جمله سایز استخر، کاربری استخر(سرپوشیده یا روباز) بودن استخر بستگی دارد، در جدول زیر میتوانید به انتخاب لوله خروجی آب استخر به پردازید. لازم به توجه است که بر اساس استاندارد سایز لوله تخلیه استخر یا لوله ورودی موتورخانه استخر 1.5 متر بر ثانیه می باشد. انتخاب لوله اسکیمر های استخری معمولا 63 میلیمتر میباشد و در خصوص لوله پرکن استخر معمولا سرعت 2.5 متر برثانیه در نظر گرفته می شود. اندازه لوله سرریز استخرهای بینهایت با سرعت 0.5 متر بر ثانیه محاسبه می شود.

سایز لوله ورودی موتورخانه استخر

سایز لوله خروجی موتورخانه استخر

لوله پر کن استخر یا لوله خروجی آب از موتورخانه استخر به سمت استخر بر اساس جدول زیر محاسبه می شود، سر عت آب در لوله کشی پر کن استخر 2.5 متربر ثانیه است.

سایز لوله خروجی موتورخانه استخر

برآورد لوله واتصالات UPVC در موتورخانه استخر

تخمین درست از برآورد صحیح لوله های استخر و تعداد اتصالات UPVC با براورد حضوری در محل ساخت استخر و موتورخانه استخر انجام می شود اما به صورت کلی میتوانید تخمین بزنید در ساخت موتورخانه استخر به چه اتصالات یو پی وی سی و چه سایزی نیازمند هستیم. در ادامه به براورد تخمینی لوله و اتصالات UPVC استخر می پردازیم.

در لوله کشی موتورخانه استخر در این محل ها باید یک شیر توپی UPVC نصب شود

  • لوله خروجی تخلیه کف استخر به موتورخانه استخر
  • لوله های خروجی اسکیمر
  • لوله ورودی پمپ بعد از کولکتور
  • لوله خروجی پمپ استخر
  • قبل وبعد از فیلتر شنی ( شیر 6 راهه فیلتر شنی)
  • نازل مبدل حرارتی و بای یپس مبدل حرارتی استخر
  • قبل و بعد از کلر زن استخر و بای پس
  • خروجی بک واش فیلتر شنی
  • لازم به یاد آوری است که شیرهای UPVC تا ساز 90 کاربرد دارد پس اگر سایز لوله کشی بر اساس جدول بالا بزرگتراز سایز 90 محاسبه شده از شیر پروانه ایی UPVC یا شیر بین فلنجی UPVC استفاده کنید

محل نصب شیر یک طرفه

خروجی پمپ یا محل دهش پمپ

نازل مخزن بالانس ( مخزن تعادل)

لیست براورد اتصالات مورد نیاز در موتور خانه استخر

  • شیر توپی UPVC
  • شیر پروانه ایی UPVC
  • سه راه تبدیلی UPVC
  • زانو 45 درجه UPVC
  • زانو 90 درجه UPVC
  • کپ UPVC
  • تبدیل UPVC
  • سه راه 90 درجه UPVC
  • مهره ماسوره UPVC
  • بوشن چسبی UPVC
  • بوشن دنده UPVC
  • لوله UPVC
  • چسب
  • کلینر
  • پرایمر

وسایل تصفیه موتورخانه استخر

تجهیزات تصفیه موتورخانه استخر شامل تجهیزاتی می باشد که وظیفه گندزدایی و شفاف سازی و ضد عفونی آب استخرو جکوزی را بر عهده دارد.

وسایل و تجهیزات موتورخانه استخر در این بخش شامل موارد زیر می باشد:

فیلتر شنی

سیستم فیلتر تصفیه شنی استخر مخزنی است که ولین مرحله تصفیه آب استخر وجکوزی را بر عهده دارد.

وظیفه اصلی فیلتر شنی شفاف سازی آب را از زرات معلق بر عهده دارد. این فیلتر های از متریال های استیل پلاستیک و فایبر گلاس ساخته می شود.

راهنمای خرید فیلتر شنی مقاله ایی است که شما را با صفرتا صد خرید فیلتر شنی آشنا میکند.

سیستم تزریق کلر و اسید:

جهت تنظیم PH آب استخر و تنظیم میزان کلر آب بهترین پیشنهاد سیستم تزریق کلر و اسید استخر است.

وسایل گرمایش موتورخانه استخر

تجهیزات گرمایش استخر به وسایلی گفته می شود که بین مدت زمان 6 تا 48 ساعت اب استخر شما را به دمای 26 درجه سانتیگراد می رساند. انتخاب زمان پیشگرمایش در ابعاد مبدل حرارتی استخر موثر می باشد. جهت گرمایش شما به این تجهیزات نیاز دارید.

دیگ موتورخانه استخر

بویلر یا دیگ استخر در دو نوع گاز سوز وگازویلی تولید می شود. دیگ های استخری دمای آب را به 180 درجه فارنهایت رسانده و وارد مبدل حرارتی استخر می شود. و خروجی اب از مبدل حرارتی به دیگ 160 درجه فارنهایت می شود.

مبدل حرارتی استخر

از انجایی که در آب استخر کلر و رسوب وجود دارد لذا وارد کردن این آب به صورت مستقیم به دیگ باعث اکسید شدن متریال داخل دیگ استخر می شود،از این رو با بهره گیری از یک مبدل استخری از جنس استیل و مقاوم به کلراین مشکل را حل میکنیم. مبدل های استخری بر اساس ابعاد استخر، سر پوشیده یا سر باز بودن استخر و زمان پیشگرمایش استخر سایزو انتخاب می شود.

پمپ گرمایشی

سیرکوله گرمایش استخر که معمولا یک پمپ خطی می باشد . محل قرار گیری ای پمپ بین دیگ و مبدل حرارتی استخر است.

معرفی تجهیزات تصفیه خانه استخر

پمپ استخر – قلب موتورخانه استخر

قلب موتورخانه استخر پمپ تصفیه استخر می باشد، پمپ استخر اب را از مخزن بالانس و کفشورهای استخر مکش کرده و به وسیله سیستم لوله کشی در فیلترشنی ومبدل حرارتی استخر با افت فشار کل سیستم مقابله میکند.

موتورخانه تصفیه استخر

بخش مهمی از موتورخانه استخر را تصفیه و ضد عفونی استخر تشکیل میدهد به این بخش تصفیه خانه استخر. تصفیه استخر معمولا با کلر ،اشعه یو وی وگاز ازون انجام می شود.

کلر زن

شاید به قدرت بتوان بیان کرد مهم ترین عامل گند زدایی و ضد عفونی اب استخر کلر است. کلر به سه صورت جامد مایع و گاز در طبیعت یافت می شود ولی بهترین روش با درصد خلوص بالا شکل جامد کلراست .قرص کلر جامد به صورت کیلوگرمی در بسته های یک و سه اینچ به فروش می رسد با قرار گرفتن در کلر زن خطی عملیات گندزدایی آب استخر را انجام می دهد. کلر به صورت مایع نیز در استخر های بزرگ جهت استفاده در پمپ تزریق کلر مورد استفاده قرار میگیرد،

جهت خرید قرص کلر با ما در تماس باشید.

کاربردها و قیمت خرید و فروش قرص کلر | نشریه علمی جهان شیمی فیزیک

جهت خرید قرص کلرو قرص کلر دارای کات کبود و خرید کلر زن خطی با بخش فروش pool tajhiz در ارتباط باشید.

فیلتر یو وی

تصفیه اب استخر توسط اشعه یو وی یکی از کارامدترین روش های ضد عفونی استخر است. فیلتر یو وی بر روی دیوار موتورخانه استخر نصب می شود، این دستگاه جهت گندزدایی اب استخر به تنظیم PH نیاز ندارد و با مصرف کم جریان برق بین 16 تا 130 وات عملیات ضد عفونی اب استخر و جکوزی را انجام میدهد، اشعه یو وی بر روی رنج گسترده ایی از ویروس ها و باکتری ها موثر است و از سیستم های ضد عفونی مناسب برای تمام استخرها از قبیل خصوصی، عمومی، قهرمانی و آب درمانی .

فیلتر تصفیه یو وی استخر

عملکرد موتورخانه استخر

روش کارموتورخانه استخر در دو بخش مورد بررسی قرار میگیرد. بخش وسایل تصفیه خانه استخر شامل: فیلتر شنی، پمپ تصفیه استخر، اشعه یو وی ، تزریق کلر واسید. بخش دوم تجهیزات گرمایش استخر شامل: بویلر گرمایشی استخر، مبدل حرارتی استخر و پمپ خطی گرمایش استخر می باشد.

طراحی تصفیه خانه استخر

تصفیه خانه یک استخر شامل فیلتر شنی . موگیر.کلر زن و فیلتر یو وی استخری و فیلتر ازون است. در این بخش قصد گند زدایی وپالایش استخر از ذرات معلق موجود در اب استخر و گند زدایی از ویروس ها قارچ ها و باکتری ها را داریم .

فیلتر شنی استخر

طراحی سیستم گرمایش استخر چهار فصل

استخر چهار فصل به استخر هایی گفته میشود که به وسیله سیستم گرمایش و وسایل گرمایش استخر امکان بهره برداری برای مصرف کننده را در زمستان نیز فراهم میکند.

تجهیزات استخر های چهار فصل شامل موارد زیر است

مبدل استخری

گرمایش استخر شنا و جکوزی معمولا به صورت دو مرحله ایی انجام می شود، ابتدا آب گرم در دمای حدود 83 درجه سانتی گراد در دیگ گرم می شود. در مرحله دوم آب استخر وارد بخش پوسته مبدل حرارتی می شود و آب دیگ وارد بخش لوله مبدل حرارتی شده و آب استخر به صورت غیر مستقیم در داخل مبدل حرارتی پوسته و لوله گرم می شود. گرمایش با مبدل های استخر معمولا از نو ع پوسته لوله بوده و از متریال های مقاوم به کلر مانند 304 و316 استیل ساخته میشود .جهت خرید تجهیزات گرمایش استخر شامل: پکیج های گرمایش استخر . پمپ گرمایش و دیگ استخری با بخش فروش پول تجهیز در تماس باشید.

مبدل حرارتی استخر

پمپ گرمایش استخری

پمپ گرمایش استخر

دیگ موتورخانه استخر

محاسبه دیگ موتور خانه استخر با دردسترس داشتن ابعاد استخر دمای اب ورودی استخر و چهار فصل بودن استخر قابل محاسبه است

با کمک از لینک میتوانید سایز دیگ استخر خود را محاسبه کنید.

دیگ استخر

عمق موتورخانه استخر

پیشنهاد بخش فنی پول تجهیز اجرای موتور خانه در تراز نیم متر پایین تر از عمق زیاد استخر است.

تراز موتورخانه استخر وجکوزی

محل کف موتور خانه استخر از موضوع های با اهمیت در ساخت استخر ها و طراحی موتور خانه استخر است . پیشنهاد می شود کف موتور خانه استخر حدود نیم متر پایین تر از کف استخر باشد. در این شرایط همواره اب استخر بر پمپ تصفیه استخر سوار است. و نیاز به خرید پمپ با NPSH بالا نیست.

نقشه موتورخانه استخر ( اجزای موتورخانه استخر)

طراحی نقشه موتور خانه های استخر در دو دست بندی کلی تقسیم بندی می شود استخرهای مدرن سر ریزی همراه با بالانس تانک یا مخزن سر ریز و استخر های سنتی یا اسکیمری که تاثیر اصلی ان در موتورخانه استخر می باشد، تصفیه خانه استخر های سر ریزی به علت سایز بزگ مخزن بالانس بیشتر می شود.

استخر های سر ریز (مدرن)

موتورخانه استخر با بالانس تانک

طراحی استخر بینهایت ( اینفینیتی )استخر سر ریز یا مدرن این نوع استخر ها از شکیل ترین نوع طراحی استخر محسوب میشود سطح اب تا سریز بالا می اید و ضمن زیبایی دو چندان به استخر باعث خارج شدن چربی ها برگ خاک و ذرات معلق از سطح اب می شود . و علاوه بر این استخر دارای اب شفاف تر و کیفیت اب بهتری است در پلان موتور خانه استخر سریز دهش اب از کف در نظر گرفته میشود و کمک شایانی به خارج کردن جلبک ها و مواد تهنشین شده کف استخر میگردد .

استخر اسکیمری(سنتی)

محاسبات طراحی استخر های اسکیمری دهش از روبرو نازل اسکیمر است و برگ مو و سایر موارد شناور به سمت اسکیمر حرکت میکند و از استخر خارج میشود. در استخر های اسکیمری به علت سکون اب در کف استخر نقاط ثابت یا به اصطلاح نقاط مرده ایجاد می شود . نقاط مرده کف اب شاهده نقاطی هستیم که تصفیه نمیشود.در کف استخر جلبک تشکیل میشود و همچنین قارچ و باکتری ها رشد میکند.

تابلو برق موتورخانه استخری

طراحی تابلو برق موتور خانه های استخری در دو حالت تک فاز و سه فاز ساخته میشود .توصیه میشود در خارج ساختمان استخر نصب گردد که باعث برق گرفتگی نشود.علاوه بر این در خصوص تابلو برق های سه فاز صنعتی باید شرکت فروشنده استاندارد 11203 الزامات عمومی استخر های شنا را پاس نماید .

موتورخانه استخر برقی

اگر قصد گرمایش آب استخر به وسیله برق را دارید باید در نظر داشته باشید که با توجه به قیمت گاز نسبت به برق هزینه موتورخانه برقی بالا تر است .

محاسبه موتورخانه استخر

جهت محاسبه موتورخانه استخر باید علاوه بر فضای تجهیزات استخر شامل پمپ استخر فیلتر شنی مبدل حراتی استخر و… است فضایی را جهت تعمیرات و نگهداری در نظر داشت. برای محاسبات موتورخانه استخر از نیروهای متخصص و با تجربه کمک بگیرید و قبل از ساخت موتورخانه استخرنسبت به ساخت نقشه موتورخانه استخر اقدام کنید. پولتجهیز مشاور تخصصی موتورخانه استخرر سونا وجکوزی.

دیگ موتورخانه استخر

برای گرمایش اب استخر میتوان از پکیج های گرمایش مخصوص استخری استفاده کرد

راه حل دوم استفاده از دیگ اب گرم در کنار مبدل حرارتی استیل و پمپ گردش اب گرم است

محاسبه سایز دیگ استخر از لینک استفاده فرمایید .

ابعاد موتورخانه استخر

محاسبه ابعاد موتور خانه استخر باید این موارد را در نظر داشته باشیم

تجهیزات موتورخانه استخر

محاسبه دیگ گرمایش استخر

جهت محاسبه سایز دیگ استخر از لینک استفاده فرمایید . به خاطر داشته باشید که سرباز بودن یا بسته بودن استخر تاثیر مهمی در سیستم گرمایشی آن ایجاد می کند،

سایز فیلتر تصفیه استخر (فیلتر شنی)

جهت انتخاب سایز مناسب فیلتر شنی به بخش کاتالوگ پول تجهیز وراهنمای انتخاب ابعاد تجهیزات استخر و جکوزی مراجعه فرمایید. ابعاد فیلترتصفیه استخر با توجه به کاربری استخر و سر پوشیده و یا چهار فصل و سر باز بودن استخر متغیر است.

برای محاسبه دبی آب استخر از جدول محاسبه سایزتجهیزات استخر کمک بگیرید.

جدول راهنمای انتخاب تجهیزات استخرخانگی (پول تجهیز)

ابعاد استخر
متر مکعب
جکوزی
تعداد نفر
پمپ
hp
فیلتر قطر
mm
سیلیس
kg
مبدل
kw
کلر
3040.754205040s
454- 615007560-80s
7081.5620150120-80L
110102760350160-120L
150123920450240-200L

جدول راهنمای انتخاب تجهیزات تصفیه استخر و جکوزی

همانطور که در جدول بالا ملاحظه می کنید با توجه به ابعاد استخر بر اساس متر مکعب سایز پمپ تصفیه استخر و جکوزی و قطر فیلتر شنی استخر و جکوزی و ابعاد مبدل حرارتی جکوزی و استخر انتخاب می شود این سه تجهیز یعنی پمپ تصفیه استخر ، فیلتر شنی جکوزیو استخر و سیستم گرمایش استخر و جکوزی بیشترین فضا را در موتورخانه استخر به خود اختصاص میدهند ازاین رو داشتن تخمین درستی از ابعاد این وسایل شما را در ساخت موتورخانه استخر یاری میکند.

ابعاد مخزن تعادل استخر

معمولا ابعاد مخزن بالانس استخر یا مخزن تعادل 6 الی 8 درصد حجم آب استخر در نظر گرفته می شود . این ابعاد حدودی بوده وباید توسط مهندس طراح مکانیک بر اساس میزان دبی آب بکواش فیلتر های استخر و تعداد افرادی که به صورت هم زمان به داخل آب استخر شیرجه مورد محاسبه قرار گیرد. بعد از طراحی پلان موتورخانه استخر میتوان با اطمینان بیشتری نسب به ساخت موتورخانه جکوزی و استخر اقدام کرد.

کاربرد های مخزن بالانس در موتورخانه جکوزی و استخر

در هر موتورخانه استخر مخزی تحت عنوان مخزن بالانس قرار دارد این مخزن که که معمولا از جنس پلاستیک یا GRP ساخته می شود دو کاربرد اساسی در تصفیه خانه استخر دارد.

استفاده جهت آب بکواش فیلتر شنی

فیلترهای استخر جهت بکواش از سیستم تمیز کننده سر خود فیلترو شیرشش راهه بهره میبرند این سیستم با توجه به حجم فیلتر به دبی آبی بین 6 تا 33 متر کعب در ساعت نیاز دارد معمولا عملیات بکواش حدود 10 دقیقه زمان میبرد یعنی با توجه به سایز فیلتر جکوزی یا استخر در هر بار بکواش حدود 1 تا 4 متر مکعب آب مورد نیاز است که این میزان آب از مخزن بالانس یا تعادل باید تامین شود. معمولا نیم حجم مخزن تعادل جهت بکواش فیلتر شنی در نظر گرفته می شود.

شیر 6 راهه فیلتر شنی و عملیات بکواش فیلتر

ورود آب هنگام شیرجه شناگران( معمولا برابر با وزن بدن هر شنا گر)

بعد ازهر بار شیرجه زدن شناگران در آب استخر مقداری آب از استخر توسط گاتر یا گریل های دور استخر خارج می شود. این گریل ها به مخزن تعادل یا بالانس تانک استخرمتصل می شود از این رو باید در مخزن تعادل یا بالانس تانک استخر فضایی خالی بر اساس تعداد شناگری که امکان دارد هم زمان به استخر شیرجه بزنن محاسبه می شود.

فضای نگهداری تجهیزات استخر

موتورخانه استخر

در داخل تصفیه خانه یا موتورخانه استخر فضایی جهت انبار قرص های کلر یا مایع اسید و همچنین لوازم یدکی پمپ های تصفیه جکوزی و همچنین جاروی استخری کیت های PH وسایر ملزومات نگهداری استخر در نظر گرفته می شود این فضا بخشی از موتور خانه استخر را به خود اختصاص میدهد .

– به صورت حدودی میتوان 20 درصد از مساحت استخر را برای تصفیه خانه استخر در نظر گرفت.

– در صورت وجود استخر چهار فصل ابعاد موتور خانه استخر چهار فصل به 30 درصد افزایش می یابد.

مثال: برای یک استخر 100 متر مکعب به مساحت 60 متر مربع ابعاد موتور خانه حدود 18 متر مربع است .اگر موتور خان ه استخر به گرمایش مجهز نباشد می توان با ابعاد 12 متر مربع موتور خانه را اماده سازی کرد.

لوله و اتصالات یو پی وی سی

یکی از موضوع های مهم در اجرای موتورخانه استخری استفاده از لوله و اتصالات UPVC است. بعضی از صاحبان استخر جهت کاهش هزینه از لوله های PVC یا پولیکا برای پروژه های استخری خود بهره می برند که این مورد به علت مقومت کمتر لوله های پولیکا توصیه نمی شود.

نکته: حتما از چسب کلینر و پرایمر مخصوص لوله یوپی وی سی جهت بهبود عملکرد لوله کشی موتورخانه استخر بهر بگیرید.

چسب UPVC

گروه پول تجهیز عرضه کننده لوله و اتصالات یو پی وی سی از ترکیه .جهت خرید لوله و اتصالات upvc با بخش فروش پول تجهیز در ارتباط باشید.

موتورخانه استخر برقی

در بسیاری از نقاط دسترسی به گاز شهری خصوصا در نقاط روستایی و خارج شهر فراهم نیست. در این شرایط استفاده از موتورخانه برقی استخر اهمیت پیدا میکند. پکیج های گرمایش استخری برقی شرکت پول تجهیز بدون نیاز به گاز شهری فضای استخر و اب استخر و جکوزی را به دمای مطلوب نزدیک میکند.

استخر بدون موتورخانه

در مواردی که در طراحی فضایی جهت تصفیه خانه استخر در نظر گرفته نشده باشد باید بر اساس طراحی استخر بدون موتور خانه طراحی را در نظر گرفت در این شرایط باید به انتخاب پمپی با NPSH برابر با عمق بیشتر استخر در نظر گرفت و فیلتر شنی استخر وکلر زن خطی و سایر تجهیزات تصفیه خانه استخر را در هم سطح استخر چیدمان کرد . هرچند پیشنهاد همیشگی بخش فنی پولت جهیز به جانمایی تجهیزات تصفیه خانه استخری در ارتفاع پایین تر از کف استخر است ولی در شرایط محدود بودن فضا میتوان از استخر بدون موتورخانه بهره برد.

کلام پایانی در ساخت موتورخانه استخر

برای افرادی که علاقه مند به خلاصه و مفید هستند. هرگز با این تصور که کاربری استخر شما خصوصی است و مصرف استخر به صورت دیر به دیر انجام می شود برای استخر موتورخانه ضعیف و ارزان نسازید و در خرید تجهیزات تصفیه استخر با متریال خوب صرفه جویی نکنید در آب استخر وجکوزی با تصفیه نامناسب ویروس ها و باکتری هایی رشد میکند که برای شما بیماری های بسیار خطر ناکی ایجاد خواهند کرد. تمام تجهیزات موتورخانه استخر و تصفیه خانه استخر وجکوزی را مناسب با سایز استخر خود خرید کنید و پمپ های تصفیه را بر اساس اصول هیدرولیک مکانیک سیالات سایز کنید. جهت مشاوره رایگان خرید تجهیزات موتورخانه استخر و جکوزی با پولتجهیز در تماس باشید.

یک دیدگاه دربارهٔ «موتورخانه استخر»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *